Biblioteka SMB

O autorze:

Pracę magisterską obronił w 1990 roku na Uniwersytecie Warszawskim, po czym odbył studia podyplomowe na Wydziale Handlu Zagranicznego SGPiS w zakresie „Marketing i Analiza Rynków”. Po zakończeniu studiów (już SGH) zgłębiał tajniki zarządzania przedsiębiorstwami. W latach 2012-2013 uczestniczył w cyklu szkoleń na podstawie programu Harvard Business School w zakresie zarzadzania strategicznego. Ze względu na predyspozycje oraz cechy charakteru obszar obsługi klienta był mu szczególnie bliski. Był wykładowcą akademickim na dwóch prywatnych uczelniach wyższych: -Wyższa Szkoła Komunikowania i Reklamy w Warszawie; -Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości; gdzie prowadził zajęcia z dziedziny: Marketingowa Obsługa Klienta.

Do obszarów jego kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, skuteczne pozyskiwanie informacji biznesowych, zarządzanie kluczowymi klientami, organizacja sprzedaży, zarządzanie sprzedażą i siecią dystrybucji, zarządzanie projektami, zarządzanie przez cele, zarządzanie przez problemy, budowanie zespołów pracowniczych oraz team building, marketing konsumencki, marketing bezpośredni, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami budowy Call Center i Contact Center. W ostatnim okresie, w wyniku rozpowszechniania się świadomości biznesowej w nowoczesnych firmach, szczególnym powodzeniem cieszą się coachingi menedżerskie, na różnych poziomach zarzadzania. W ciągu 2-3 miesięcy można znacząco podnieść poziom świadomości i umiejętności menedżerskich, personelu coachowanego. Zwykle w parze z coachingiem idą usługi doradcze i konsultingowe.

 

 

 

     

Zamówienia można składać pod adresem: info@smb.pl

Książka "Prawo marketingu bezpośredniego" autorstwa Xawerego Konarskiego i Moniki Woźniackiej jest unikalnym na polskim rynku poradnikiem przydatnym każdej firmie mającej styczność z marketingiem bezpośrednim. Autorzy w przystępny sposób opisują zagadnienia prawne związane z ochroną baz danych i ochroną danych osobowych, promocjami sprzedaży, marketingiem bezpośrednim produktów sensytywnych, marketingiem internetowym oraz sprzedażą na odległość. Ponadto sporo miejsca poświęcili nieuczciwej konkurencji i praktykom rynkowym oraz administrowaniu serwisami www.

 

 
Xawery Konarski, adwokat, wspólnik w Kancelarii Prawnej Traple Konarski Podrecki. Ekspert prawny Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Arbiter Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, prawie reklamy oraz prawie własności intelektualnej. Jako wspólnik kancelarii nadzoruje prace prawne dla szeregu polskich i zagranicznych podmiotów z branży TMT oraz reklamowej.  
  
Monika Woźniacka, aplikant adwokacki, pracownik Zespołu Prawa Mediów i Reklamy w warszawskim oddziale kancelarii prawnej Traple Konarski Podrecki. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UJ oraz Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UJ. Specjalizuje się w prawie mediów, prawie reklamy oraz prawie własności intelektualnej. Od lat nadzoruje prace prawne dla szeregu polskich i zagranicznych podmiotów z branży mediowej i reklamowej.

 
       

Po raz pierwszy przetłumaczona na język polski - książka Draytona Birda. To już V edycja tej "biblii marketingu zintegrowanego", przygotowana wspólnie przez SMB oraz wydawnictwo MT Biznes. Polskie wydanie zostało porzedzone obszernym wstępem napisanym przes najlepszych polskich praktyków, reprezentujących firmy należące do SMB. Ta książka, to „biblia” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu.

Drayton Bird jest autorem m.in.... Takich bestsellerów jak: „How to Write Sales Letters that Sell” oraz „Marketing Insights and Outrages”. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in.... Takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.

 
       

Opracowanie przedstawia kompletny kontekst prawny komunikacji, marketingu i reklamy oraz generalnie, działalności gospodarczej w Internecie. Bezprecedensowa pozycja. Sponsor: 1to1 Magic. Patron internetowy: onet.pl

Więcej»

Zamówienia można składać pod adresem: info@smb.pl

 

 

Xawery Konarski, adwokat, wspólnik w kancelarii Traple, Konarski i Podrecki s.c, stowarzyszonej z Kancelarią Wardyński i Wspólnicy s.j. Wieloletni doradca prawny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), członek rady prawnej FEDMA (Federation of Direct Marketing Association) z siedzibą w Brukseli. Członek Rady Naczelnej Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska). Redaktor prawny stałego wydawnictwa “Reklama bez ryzyka”. W roku 1995 odbywał staże zagraniczne w kancelariach De Brauw Blackstone Westbroek (Haga) oraz Bokel de Neree (Amsterdam).
 

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo