Biuletyn SMB

  Dwu-miesięcznik

  Porusza kwestie związane z marketingiem zintegrowanym w Polsce i na świecie

  2500 czytelników m.in.: członkowie SMB, marketerzy, usługodawcy oraz dostawcy dla rynku marketingu zintegrowanego

  Uznane medium reklamowe

  Zawiera listę członków SMB wraz ze szczegółowymi informacjami o ich przedmiocie działalności

2013 rok            
  

          
2012 rok            
               
2011 rok            

 

  

   
2010 rok            
             

Wydawca: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Projekt, skład i łamanie: Corporate Publishers,
Druk: Wadwicz sp. z o.o.,
Fullfilment: Buster Sp. z o.o.
Dystrybucja: Inpost Sp. z o.o.


 Forum Marketingu ZintegrowanegoGolden ArrowInteractive Marketing MeetingNorma EN15838Telemarketer Roku i Złota SłuchawkaPolskie Badania Marketingu Zintegrowanegounikalne pakiety szkoleń.

                    

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo