Aktualności

2016-05-13
Czy zmiany w databroker SA sięgną tylko struktury, czy także strategii?

Databroker SA to firma, która z powodzeniem wspiera procesy sprzedaży, obsługi klienta, na rynku polskim i zagranicznym, już od ponad dekady. Specjalizuje się w pięciu kluczowych obszarach: bazy danych, contact center, programy lojalnościowe, BPO (Business Process Outsourcing), oraz programy wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe - przy pominięciu standardowych etapów – sklepu stacjonarnego, dystrybutorów czy hurtowni. Dzięki profesjonalnemu contact center, ogromnej znajomości rynku baz danych, realizuje skuteczną sprzedaż metodami bezpośrednimi, umiejętnie wykorzystując wielokanałowość kontaktu z klientem, z czego słynie na rynku. Wyraz temu dało wyróżnienie w konkursie Lider Przedsiębiorczości 2014, kiedy to spółka została nagrodzona w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych za „szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i dostosowania firmy do funkcjonowania na zintegrowanym rynku europejskim”. Czy to wystarczy, aby utrzymać pozycję na kolejne dekady?

Z pewnością nie, ale databroker ma tego świadomość, nie spoczywa na laurach. Na sukces firmy składa się z pewnością nie tylko zaawansowana technologia, z jakiej korzysta firma – jak chociażby wdrożona już, nowoczesna platforma Customer Service Automation – Unified Factory SA, która wykorzystuje niemal nieograniczone możliwości pamięci asocjacyjnej, przy jednoczesnym automatyzowaniu zunifikowanych kanałów komunikacji biznesowej, absolutne „must have!” dla każdego przedsiębiorcy. Na sukces ten z pewnością składa się także bogate doświadczenie kadry zarządzającej, a tu firma nie stroni od odważnych decyzji i zmian, tak, by w pełni wykorzystywać swój potencjał i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku.

W 2015 na czele spółki stanęła managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami sprzedażowymi, w budowaniu i realizacji strategii, w kreowaniu nowych, niestandardowych rozwiązań biznesowych – działania poparte wieloma sukcesami, od lat związana także z rynkiem finansowo - ubezpieczeniowym - pani Mirosława Olszewska – Karatoprakliew. Firma od tego czasu rozwija się w nowych dotychczas dla spółki sektorach, a żeby to umożliwić wprowadzono szereg zmian w strategii firmy, począwszy od procesów rekrutacyjno-szkoleniowych, systemów wdrażania i rozwoju pracowników, po nowe zasady outsourcingu dla Klientów.

 Na zdjęciu: Mirosława Olszewska

Ambicją nowego zarządu, a zarazem strategią na najbliższy rok, jest stanie się instytucją pierwszego wyboru zarówno dla Towarzystw Ubezpieczeniowych, ale także dla potencjalnych pracowników. Databroker SA daje możliwości zatrudnienia dla niedoświadczonego, wchodzącego na rynek pracy, pokolenia Y i Millennialsów, dając profesjonalne szkolenie z psychologii sprzedaży i płatne wdrożenie dzięki autorskiemu, innowacyjnemu projektowi dla nowozatrudnionych o nazwie „inkubator”. Polega na realizacji projektu niesprzedażowego o niedużej skali trudności, w ramach którego wykonywane są połączenia z Klientem biznesowym. Pod czujnym okiem fachowców wdrażani rozwijają kompetencje z zakresu szerokorozumianej obsługi klienta, a po indywidualnie dostosowanym czasie próbują sił w kampaniach o wyższym poziomie trudności, włączając techniki sprzedażowe. To wymarzony start dla początkujących, co nie oznacza, że firma jest partnerem biznesowym wyłącznie dla młodych. Firma zatrudnia także doświadczonych agentów, multiagentów i sprzedawców, mając dla nich indywidualne ścieżki rozwoju. Jakie będą kolejne kroki spółki? O tym dowiecie się Państwo już niebawem na łamach portalu SMB, prosimy o chwilę cierpliwości i nieregulowanie odbiorników!

(Źródło: databroker)

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo