Aktualności

2017-04-26
GetResponse poszerza możliwości kreatora Landing Pages

Klienci GetResponse przy użyciu dotychczasowej wersji kreatora, stworzyli już ponad 200 000 landingów.

 

GetResponse, kompleksowa platforma oferująca rozwiązania do online marketingu, udostępniła użytkownikom kolejne nowoczesne narzędzie - przestrzeń mobilną w edytorze landing pages. Dzięki niej klienci mogą z łatwością tworzyć strony, które będą równie dobrze prezentować się zarówno w przeglądarkach na komputerze, jak i w wersji mobilnej.

Przestrzeń mobilna w kreatorze landing pages

Wraz z nowym edytorem mobilnych landing pages, użytkownicy platformy otrzymują dostęp
do następujących narzędzi:

·         Edytor drag-and-drop: intuicyjny interface pozwala na przygotowanie profesjonalnej strony docelowej (w tym m.in. edycję, skalowanie, ukrywanie czy dostosowywanie dowolnych elementów projektu) bez konieczności korzystania ze skomplikowanych programów graficznych.

·         Udoskonalone formularze zapisu: użytkownicy mogą zbierać informacje
o odwiedzających bezpośrednio z wbudowanych formularzy i pól dodatkowych, które
z łatwością dostosują do swoich indywidualnych potrzeb.

·         Rozbudowany podgląd strony: dzięki tej funkcjonalności klienci GetResponse mogą samodzielnie przekonać się, jak ich strona będzie prezentować się na urządzeniach mobilnych. Możliwość podglądu landing page’a przed publikacją daje pewność, że przygotowany projekt wygląda dobrze bez względu na rodzaj urządzenia,
a tym samym - pozwala na zwiększenie wskaźnika konwersji.

·         Responsywne szablony: użytkownicy otrzymują dostęp do ponad 170 responsywnych  szablonów landing pages, które mogą dostosować do potrzeb własnego biznesu.

“Rozszerzenie możliwości naszego kreatora Landing Pages pomoże klientom tworzyć strony docelowe, które są lepiej zoptymalizowane pod urządzenia mobilne i które nie muszą być przecież 1:1 kopią pełnych widoków.”, mówi Daniel Brzeziński, Vice Prezes GetResponse.

Landing Pages GetResponse w liczbach

Najnowsze dane GetResponse potwierdzają, że klienci chętnie korzystają z możliwości tworzenia landingów i są coraz bardziej świadomi, jakie treści przynoszą im najlepsze wyniki:

·         Od 2012 roku użytkownicy stworzyli w kreatorze ponad 200 000 landing pages (średnio 40 000 stron rocznie),

·         Średnio, klienci GetResponse budują blisko 300 landingów dziennie,

·         Ponad 70 000 użytkowników platformy stworzyło co najmniej jeden landing page,

·         10 000 stron docelowych wykorzystano w mediach społecznościowych jako Facebook tabs;

·         Na stworzonych stronach użytkownicy umieścili 24 000 filmów z serwisów YouTube, Vimeo i Wistia.

Kiedy 5 lat temu dodaliśmy kreator Landing Pages do GetResponse globalnie było już widać, że trend wśród marketerów idzie w kierunku konsolidacji i integracji narzędzi. GetResponse na polskim rynku nadal znane jest głównie ze swoich możliwości email marketingowych, ale coraz więcej klientów korzysta również z innych funkcji naszej platformy, prowadząc zintegrowane kampanie marketingowe online.” – dodaje Brzeziński. „Dwieście tysięcy landingów, to świetny wynik; zdecydowanie będziemy monitorować wskaźniki po rozszerzeniu kreatora o przestrzeń mobilną”.

 

 O GetResponse

GetResponse to platforma online marketingowa, obsługująca ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard emaili miesięcznie, osiągająca dostarczalność na poziomie 99,6%. Do klientów firmy należą m.in. Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm. Członek SMB.

Więcej informacji:

Anna Złoczewska

PR & Marketing Specialist

anna.zloczewska@getresponse.com

tel. +48 609 708 991

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo