Aktualności

2017-02-13
Jury konkursu Telemarketer Roku 2017

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury tegorocznej edycji konkursu Telemarketer Roku. Wybór 18 Jurorów był w tym roku wyjątkowo trudny ze względu na rekordową liczbę zgłoszeń – aż 50 ekspertów rynku call/contact center, odpowiedzialnych swoich organizacjach za doskonalenie jakości, zgłosiło chęć wyboru najlepszych konsultantów w branży.

Z każdą edycją konkursu Telemarketer Roku rośnie zainteresowanie udziałem w pracach Jury wśród przedstawicieli branży. A nie jest to łatwa praca. Wymaga przede wszystkim dużego zaangażowania czasowego Jurorów oraz bogatego doświadczenia w ocenie pracowników cc. Jest to jednak jednocześnie doskonała okazja do wymiany doświadczeń z innymi członkami Jury oraz doskonalenia swoich kompetencji. Praca w Jury konkursu to również niecodzienna możliwość nawiązania nowych kontaktów z innymi specjalistami.

Swoją kandydaturę do Jury zgłosiło w tym roku aż 50 osób. Jest to ponad dwukrotny wzrost liczby zgłoszeń w stosunku do zeszłorocznej edycji konkursu. Do udziału w pracach Jury zgłosiło się nieco więcej kobiet (30) niż mężczyzn (20). Najwięcej kandydatów pracuje w firmach związanych z finansami (17 zgłoszeń) oraz w usługowych cc (11 zgłoszeń). SMB jako organizatora konkursu szczególnie bardzo cieszy tak duże zainteresowanie konkursem ze strony przedstawicieli outsourcing cc - potwierdza to chęć podnoszenia standardów jakości, również w tego typu organizacjach. Zmiany w branży outsourcing cc są coraz bardziej widoczne, co potwierdza także ogromne zainteresowanie Programem „Rozwój branży outsourcing cc 2017” organizowanym przez SMB wraz z najaktywniejszymi przedstawicielami branży (Więcej informacji o Programie).

Grono osób odpowiedzialnych za doskonalenie jakości w polskich cc jest coraz większe a jego przedstawiciele coraz chętniej pracują wspólnie i dzielą się swoimi doświadczeniami. Chcąc wesprzeć grupę tych ekspertów SMB przygotowuje cykl spotkań branżowych, które zostaną zorganizowane po zakończeniu konkursu w drugiej połowie 2017 roku. Spotkania ekspertów, będą miały charakter warsztatowy i pozwolą na dalszą dyskusję i wymianę doświadczeń . Dla wszystkich osób, które zgłosiły swoją chęć wsparcia projektu w Jury konkursu przygotowaliśmy bezpłatne zaproszenia na te warsztaty.

W tym roku przewodniczącym Jury konkursu został Adam Pluciński - ekspert rynku call/contact center, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center, który kilkukrotnie już brał udział w pracach Jury i wybierał Telemarketera Roku w latach ubiegłych.

Rada Programowa konkursu Telemarketer Roku 2017 powołała Jury w następującym składzie:

  1. Adam Pluciński (Circinus Training Center) – Przewodniczący Jury
  2. Arleta Bałazy (Alior Bank)
  3. Agnieszka Bera (Eurobank)
  4. Rafał Brożyna (BBP Edukacja)
  5. Laura Brzoska (Credit Agricole)
  6. Małgorzata Dłużewska (D&L Contact Center)
  7. Łukasz Dudek (Nowa Era)
  8. Katarzyna Gulbicka (BEST)
  9. Marek Jamróz  (Comarch)
  10. Michał Jonczyk (Vivus.pl)
  11. Karolina Kania (Voice Contact Center)
  12. Anna Lewandowska (Orange Polska )
  13. Justyna Łuczyńska (Neuca)
  14. Oskar Orzechowski (Telmon)
  15. Małgorzata Pawłowska (Daxen IT)
  16. Łukasz Pawłyszyn (Centrum Bankowości Bezpośredniej Banku Pekao)
  17. Dawid Sinulingga (PZU)
  18. Kinga Wyszyńska (T-mobile Polska)

Praca Jury w konkursie przebiega w dwóch głównych etapach. Po weryfikacji formalnej zgłoszeń przez Organizatora członkowie Jury oceniają nadesłane do konkursu rozmowy za pomocą profesjonalnego systemu do oceny jakości nagrań w cc oraz w oparciu o ustandaryzowane karty ocen. Każda z rozmów oceniona jest minimum przez dwóch Jurorów, a oceny cząstkowe każdego z nich składają się na końcowy ranking wszystkich uczestników. W każdej kategorii maksymalnie pięciu najlepszych konsultantów kwalifikuje się do etapu finałowego. Na tym etapie Jury spotyka się z nominowanymi i ocenia w oparciu o bezpośredni kontakt z każdym z nich. Uczestnicy konkursu muszą odbyć symulowaną rozmowę telefoniczną z Jury, a także udzielić odpowiedzi na pytania podczas bezpośredniego spotkania.

Członkowie Jury przed rozpoczęciem oceny kandydatów do tytułu Telemarketer Roku uzgadniają ten sposób oceny w trakcie spotkań kalibracyjnych. Co roku spotkania Jury konkursu są niezwykle dynamiczne, interaktywne i często także burzliwe. Wymiana doświadczeń różnych ekspertów z różnych firm stanowi co roku jedno z najcenniejszych doświadczeń zawodowych członków Jury.

Więcej informacji o Jurorach ma stronie konkursu, w zakładce Jury 

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo