Aktualności

2018-06-22
Nagrody rozdane - grand prix Golden Arrow dla IKEA Family

Podczas wczorajszej gali w Małej Warszawie poznaliśmy zwycięzców konkursu marketingowego Golden Arrow. W tegorocznej edycji konkursu przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point, 

Jury pracowało pod kierownictwem Marty Życińskiej, dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska".

Pełne wyniki konkursu dostępne są pod adresem www.goldenarrow.pl/zwyciezcy-2018.html

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo