Aktualności

2019-02-04
SMB w Brukseli - ustalenia dotyczące RODO i e-privacy

W dniach 13-14 lutego w Brukseli SMB weźmie udział w dwóch ważnych spotkaniach dotyczących regulacji rynku marketingu bezpośredniego.

13 lutego 2019 zbierze się Legal Affairs Committee – spotkanie prawników wszystkich europejskich stowarzyszeń marketingu bezpośredniego. Rozmowy będą dotyczyły:
 
    * Implementacji RODO i omówienia doświadczeń z różnych państw w tym zakresie
    * Rozporządzenia o e-prywatności – omówienie statusu w poszczególnych państwach
    * Samoregulacji EDAA – omówienie “European Interactive Digital Advertising Alliance (the “EDAA”) European Principles on Online Behavioral Advertising_”
    * Legal fact pack – omówienie stworzenia unijnego zestawienia norm prawnych regulującego marketing bezpośredni.
    * Cyfrowego wspólnego rynku - New deal for consumers

14 lutego 2019 SMB weźmie udział w spotkaniu Zarządu FEDMA z wybranymi członkami Komitetu i warsztatach z zakresu Kodeksów Postępowania w rozumieniu art. 40 RODO, z uwzględnieniem prac nad Ogólnym Kodeksem Unijnym ws. Marketingu Bezpośredniego FEDMA. Szczególny nacisk ma być położony na zagadnienie implementacji Kodeksu, w tym monitorowanie przestrzegania Kodeksu.

SMB bierze aktywny udział w pracach organów Unii Europejskiej nad przepisami regulującymi rynek marketingu bezpośredniego. Podejmuje działania mające na celu ustalenie jak najkorzystniejszych rozwiązań dla polskich przedsiębiorców. SMB reprezentował będzie mec. Tomasz Grzybowski.

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo