Aktualności

2018-07-05
Urszula Zarańska Skarżyńska nową Dyrektor Generalną SMB

 

Ekspertka w obszarze zarządzania wieloaspektowymi projektami, tworzenia strategii rozwoju i optymalizacji wsparcia sprzedaży i obsługi klienta.

Prelegentka konferencji i autorka artykułów dedykowanych branży. Doświadczenia zdobyte w biznesie łączy z praktyką zdobytą w urzędach centralnych i organizacjach pozarządowych.

Wyniki jej pracy zostały docenione wieloma referencjami, podziękowaniami i nagrodami branżowymi. Od 2013 aktywnie współpracuje z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB wspierając projekty promujące marketing bezpośredni i uczestnicząc w inicjatywach mających na celu samoregulację rynku.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach Integracja Europejska i Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Promocji na kierunku Public Relations.

UZ: "W moim DNA zawodowym istotne miejsce zajmuje marketing bezpośredni. Od ponad 15 lat wykorzystuję możliwości, które daje i zmagam się z wyzwaniami, które tworzy. Interesuje mnie klient – jako jednostka indywidualna i relacje, jakie możemy z nim tworzyć z wykorzystaniem narzędzi marketingu bezpośredniego. Obecnie przed wszystkimi marketerami stoją duże wyzwania związane z ograniczeniami stawianymi przez RODO, jednocześnie nowe technologie poszerzają możliwości zarządzania relacją z klientem. To bardzo ciekawy czas, dlatego cieszę się, że dołączyłam do grona osób reprezentujących firmy świadomie kształtujące uwarunkowania rynku marketingu bezpośredniego w Polsce."

 

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo