Kodeks Dobrych Praktyk

Generalny Inspektorem Ochrony Danych Osobowych i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podpisały dnia 28 stycznia 2008 roku w Warszawie porozumienie o wspólnym działaniu na rzecz poprawy poziomu ochrony danych osobowych i prawa do prywatności w działalności marketingowej oraz stosowaniu Kodeksu Dobrych Praktyk. Walne Zgromadzenie Członkow SMB dnia 3 kwietnia 2008 roku uchwaliło przyjęcie do obowiązkowych dokumentów SMB - Kodeks Dobrych Praktyk.


   

Kwestie związane z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych reguluje ustawa o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (z późniejszymi zmianami), która weszła w życie 30 kwietnia 1998 roku. Na mocy tej ustawy zostało powołane Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Pliki do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo