Kodeks etyczny

 ma na celu ochronę konsumentów oraz interesów członków SMB przed firmami prowadzącymi niezgodną z prawem lub dobrymi obyczajami handlowymi działalność gospodarczą, a także promowanie najwyższej jakości w każdej sferze działalności członków SMB. Kodeks Etyczny stanowi dla klientów członków SMB rękojmię przestrzegania określonych zasad i podnosi wiarygodność firm członkowskich na rynku.

Kwestie, które reguluje Kodeks Etyczny to m.in.:

 Przetwarzanie danych osobowych,

 Sprzedaż wysyłkowa i katalogowa (zagadnienia dotyczące promocji,

 Realizacja zamówień, obsługa posprzedażowa i reklamacje,

 Telemarketing (czas połączeń, przebieg rozmowy),

 Dystrybucja masowa (standardy kontroli).

Plik do pobrania

Przeczytaj także

Dowiedz się
jak do nas dołączyć

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje
z branży, zapisz się na nasz newsletter.

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo