Unikalny pakiet szkoleniowy

  Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB skierowana jest do wszystkich podmiotów, które odczuwają potrzebę dalszej edukacji kadr marketingowych w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu mikro oraz makroekonomicznym.

SMB to organizacja posiadająca bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w szkoleniach oraz kursach z zakresu szeroko rozumianej komunikacji marketingu zintegrowanego. SMB wspomnianą misję edukacyjną realizowało już poprzez cieszące się ogromnym zainteresowaniem szkolenia w ramach Akademii Marketingu Bezpośredniego, a następnie Szkołę Marketingu Bezpośredniego (organizowaną wespół z Akademią Leona Koźmińskiego).

Do firm i ich działów marketingu zintegrowanego (bezpośredniego), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB kieruje ofertę Ekskluzywnych Szkoleń Zamkniętych, które są przeznaczone dla niewielkich grup (kilku bądź kilkunastoosobowych) pracowników wszelkiego szczebla, zatrudnionych w działach marketingu bądź działach komunikacji marketingowej.

Każdorazowo program szkolenia jest ustalany odpowiednio wcześniej i dopasowywany do indywidualnych potrzeb danej firmy. De facto jest on współtworzony przez Klienta oraz SMB! 

Do wymagań firmy zlecającej dostosowane są również czas oraz lokalizacja szkolenia (najczęściej są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe w siedzibie danej firmy).

Niezwykle istotnym aspektem oferty SMB jest fakt, iż szkolenia prowadzą wyłącznie najlepsi praktycy, wywodzący się zarówno z firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu jak i z firm - liderów rynkowych, których kadra menadżerska chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.


Koszty szkolenia są kwestią indywidualnych negocjacji i zależą przede wszystkim od ilości zakontraktowanych modułów. Informacje na temat kosztów można uzyskać pisząc na adres: info@smb.pl lub kontaktując się telefonicznie pod numerem: + 48 (22) 555 33 10

Proponowane przez SMB moduły szkoleniowe obejmują praktycznie wszystkie najbardziej istotne aspekty komunikacji marketingu zintegrowanego, takie jak:

  Narzędzia i techniki marketingu zintegrowanego

  Bazy Danych - pozyskiwanie i przetwarzanie danych

  Kampanie w marketingu zintegrowanym - planowanie, realizacja, pomiar efektywności 

  Lojalność - pojęcia, konstruowanie programów 

  Media interaktywne - rola w pozyskaniu i lojalizacji klienta 

  Kreacja w marketingu zintegrowanym 

  Wybrane aspekty prawne w marketingu zintegrowanym

  Telemarketing - sprzedaż, obsługa infolinii 

Uwaga - istnieje możliwość dowolnej konfiguracji modułów.

Z naszych szkoleń zamkniętych skorzystały już m.in. takie firmy jak: Akademia de la Lengua, Mispol Group Trade, PTC Era...

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, przypominając że wszystkie pytania należy kierować po adresem: info@smb.pl lub numerem telefonu 22/555 33 10

 Forum Marketingu ZintegrowanegoGolden ArrowInteractive Marketing MeetingNorma EN15838Telemarketer Roku i Złota SłuchawkaPolskie Badania Marketingu Zintegrowanegounikalne pakiety szkoleń.

                   

 

 

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo