Zarząd


KADENCJA ZARZĄDU 2018-2020

Magdalena Brzeska

Prezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu, Axcelo,

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła magisterskie studia socjologiczne oraz kulturoznawstwo. Z branżą marketingu zintegrowanego związana jest od 2003 r. Przez 13 lat prowadziła polski oddział Schober Information Group, specjalizując się w zakresie baz danych B2B i B2C, generowania leadów, data mining oraz geomarketingu wykorzystywanych do realizacji rozmaitych kampanii (marketingowych, badawczych, sprzedażowych, informacyjnych i fundraisingowych).

Od 2019 r. działałalność w tym obszarze kontynuuje w spółce Axcelo.

Prywatnie wielbicielka podróżowania, jazzu i teatru.

 

Izabela Krueger-Pawłowski

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes, METRO ADVERTISING Sp. z o.o.

Prezes Zarządu firmy MGA METRO GROUP Advertising Sp. z o. o. odpowiedzialna za jej rozwój w Polsce od 1999r. MGA to podmiot wyspecjalizowany w dziedzinie produkcji materiałów i wydawnictw reklamowych, masowej dystrybucji druków reklamowych oraz realizacji kampanii mediowych zarówno dla spółek Grupy Metro w Polsce i Europie środkowo- wschodniej jak i wybranych klientów zewnętrznych.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Würzburg (Niemcy). Karierę zawodową rozpoczęła w dziale ekspansji niemieckiej Korporacji prywatnych szkół i ośrodków edukacyjnych Rahn-Dittrich w Lipsku, gdzie odpowiadała za rozwój sieci szkół prywatnych na terenie Polski, Węgier, Ukrainy i w Egipcie.

Entuzjastka zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej, stawia na ludzi otwrtych, pozytywnych, pracowitych i uczciwych, takich, którym się chce.

 

Grzegorz Bonder

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu Unique One

Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prelegent konferencji, członek jury i rad programowych konkursów marketingowych.

Grzegorz Bodner z branżą marketingowo-reklamową, związany jest od przeszło 19 lat. W 2002 roku odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 roku agencja zmieniła nazwę na UNIQUE ONE i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych w tym m.in. pisma „Media i Marketing Polska”, która w 2017 roku została Agencją Roku Marketingu Zintegrowanego wyróżnioną za innowacje internetowe. W 2018 roku nagrodzono ją Gepardem Biznesu, a w 2019 roku - Diamentem Forbesa. We wrześniu 2019 roku UNIQUE ONE zyskała tytuł Firmy Roku przyznawane przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.

Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej oraz stworzyła aplikację mobilną odczytującą w czasie rzeczywistym dane z paragonów fiskalnych. 

Agencja tworzy i wdraża ogólnopolskie kampanie m.in. dla takich firm jak: Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Makro, Play, Sokołów, PGNiG, Canon, Velux oraz Ministerstwo Finansów. W wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów, UNIQUE ONE rozpoczęło realizację największej loterii promocyjnej w historii naszego kraju o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa. W loterii wykorzystana została aplikacja czytająca paragony, a losowania odbywały się na żywo na antenie TVP z wirtualnego studia S3. Agencja przez przeszło 9 lat była organizatorem loterii promocyjnych i audiotekstowych promujących marki Totalizatora Sportowego z flagowych, corocznym projektem o nazwie „Loteriada”, w których brały udział miliony Polaków. Grzegorz Bonder osobiście nadzorował największe loterie promocyjne w Polsce po 1989 roku.

Od maja 2016 roku UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W maju 2018 roku Grzegorz Bonder został ponownie wybrany do zarządu na drugą kadencję, tym razem na stanowisko Wiceprezesa. W 2019 roku zaczął wykłady na Akademii Leona Koźmińskiego na pierwszych w Polsce i Europie studiach podyplomowych „Zarządzanie na rynku gier losowych i zakładów wzajemnych” objętych patronatem Totalizatora Sportowego.

Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005) oraz 2 wicemistrza w klasyfikacji generalnej 2WD (RSMP 2018). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

 

 Marcin Drzewiecki

Członek Zarządu SMB

Commercial Fleet Sales Manager EMEA, Shell

Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży segmentu kart paliwowych Shell w regionie Europy Centralnej, Bliskiego Wschodu, oraz Afryki.

Posiada bogate doświadczenie w pracy z konsumentem, oraz biznesem. Jest ekspertem w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Entuzjasta produktów cyfrowych w nowoczesnym marketingu.

Wdrażał programy angażujące, narzędzia dialogu, oraz rozwiązania oparte na danych i zaawansowanych algorytmach.

Przez 8 lat rozwijał pierwszy w Polsce multipartnerski program bonusowy PAYBACK, firmy należącej do American Express Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym handlu, m.in. na stanowisku Dyrektora Marketingu Carrefour Polska, oraz Customer Insight Manager w Tesco Polska.

Absolwent stosunków międzynarodowych, oraz studiów Executive MBA na University of Minnesota i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 Mikołaj Janicki 

  Członek Zarządu SMB 

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.

 

Jacek Barankiewicz

Członek Zarządu SMB

Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Saski Business Consulting

Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.

Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

 

Robert Wójcicki

Członek Zarządu SMB

Head of the New Technologies and Data Management Department, Adamed Pharma

 

Robert Wasiak

Członek Zarządu SMB

Dyrektor Działu Telesprzedaży, Sales Effectiveness Manager, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Zdobyta wiedza biznesowa pozwoliła mu na zbudowanie od podstaw wewnętrznych call centers dla różnych branż. Jest praktykiem w optymalizowaniu współistnienia insourcingu i outsourcingu w telesprzedaży i obsłudze klienta. Zdobyte doświadczenie procentowało w udanym wprowadzeniu biznesowej zamiany outsourcingu usług telemarketingowych na outsourcing usług teleinformatycznych w prowadzonym dziale telesprzedaży.

Zwolennik relacyjnego podejścia do klienta i profilowanego doboru kandydatów do stanowisk w call center, co wpływa na wzrost prestiżu zawodu telemarketera i efektywności kanału.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą call center związany od 2002 roku. Najpierw w outsourcingu (TP Internet – Contact Center), przechodząc kolejne szczeble w strukturze call center. Następnie w Canal+ Cyfrowy odpowiadając za telesprzedaż na rynku potencjalnym, a także wznowienia i dosprzedaż w tym kanale. Koordynował uruchomienie wewnętrznego contact center platformy Cyfra+ i jego kolejne rozbudowy. Od 2010 Dyrektor Działu Telesprzedaży w wydawnictwie dla profesjonalistów Wolters Kluwer, gdzie zbudował wewnętrzny dział telesprzedaży. Obecnie odpowiedzialny także za wprowadzanie najlepszych praktyk telesprzedaży w dywizji Legal & Regulatory Wolters Kluwer. Od 2015 roku łączy to ze stanowiskiem Sales Effectiveness Manager wspierającym rozwój kanałów sprzedaży wydawnictwa w ramach best practices korporacji.

 

 Forum Marketingu ZintegrowanegoGolden Arrow;Norma EN15838Telemarketer Roku i Złota SłuchawkaPolskie Badania Marketingu Zintegrowanegounikalne pakiety szkoleń.

          

   

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo