Zarząd


KADENCJA ZARZĄDU 2016-2018

Marcin Drzewiecki

Prezes Zarządu SMB

Dyrektor Marketingu, Loyalty Partner Polska

Dyrektor Marketingu pierwszego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce PAYBACK. Odpowiada za aktywność marketingową na poziomie strategicznym i operacyjnym - rozwój narzędzi marketingu bezpośredniego i sfery digital, koncepcję couponingu i budowanie relacji z uczestnikami Programu.

Posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym handlu, m.in. na stanowisku Dyrektora Marketingu Carrefour Polska oraz Customer Insight Manager w Tesco Polska, gdzie odpowiadał za wprowadzenie i rozwój programu badań konsumenckich w sieci.

Jest absolwentem stosunków międzynarodowych oraz studiów Executive MBA na University of Minnesota i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 Mikołaj Janicki 

 Wiceprezes Zarządu SMB 

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.

Maciej Wielkopolan

Wiceprezes Zarządu SMB

Saski Business Consulting

Twórca i współzałożyciel Saski Business Consulting. Założyciel, współwłaściciel i wieloletni Prezes Zarządu Teleperformance Polska, krajowego oddziału największej na świecie firmy outsourcingu Contact Center. Korzystając z doświadczeń korporacji, adaptował je twórczo do potrzeb i warunków rynku polskiego. Zrealizował kilkaset projektów, zarówno o charakterze międzynarodowym, jak i lokalnym. Doświadczenia zdobyte w Polsce i za granicą pozwalają mu na pełne zrozumienie specyfiki firm o korporacyjnej kulturze organizacji i ich potrzeb w zakresie zarządzania. 

Przed rozpoczęciem pracy w Teleperformance Polska, wprowadzał na rynek polski płatną telewizję Canal+, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego jednej ze spółek grupy Canal+ Polska. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w latach 2010-2016, od 2016 pełni funkcję Wizeprezesa Zarządu.  

Absolwent Ecole Superieure de Commerce et de Managemant (ESA3) w Paryżu (Francja). Absolwent wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Stypendysta rządu francuskiego w Ecole Nationale Superieure des Telecommunications w Paryżu i doktorant Ecole Pratique des Hautes Etudes w Paryżu.

Jacek Barankiewicz

Członek Zarządu SMB

Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Saski Business Consulting

Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.

Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

Grzegorz Bonder

Członek Zarządu SMB

Prezes Zarządu Unique One

Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE. Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od przeszło piętnastu lat.

W 2002 roku odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 roku agencja zmieniła nazwę na UNIQUE ONE i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”.

Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej.

W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center, którego częścią jest call center. Od tego czasu prowadzi projekty z użyciem własnej infrastruktury call center przy kampaniach ogólnopolskich, loteriach, konkursach i innych tego typu akcjach m.in. dla takich firm jak: Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Makro, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów. W ubiegłym roku UNIQUE ONE, w wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów, rozpoczęło realizację projektu ogólnopolskiego o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która potrwa rok, do października 2016 roku. W loterii wykorzystywany jest komplet elementów contact center, w tym call center.

Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

 

Magdalena Brzeska

Członek Zarządu SMB

Prezes Zarządu, Schober Information Group Polska,

 Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, od 2005 r. prowadzi polski oddział Schober Information Group - właściciela i brokera baz danych (b2b i b2c) służących rozmaitym firmom i organizacjom do komunikacji z potencjalnymi klientami i darczyńcami oraz prowadzenia badań rynku.

Izabela Krueger-Pawłowski

Członek Zarządu SMB

Prezes, METRO GROUP Advertising Polska

Prezes Zarządu firmy MGA METRO GROUP Advertising Sp. z o. o. odpowiedzialna za jej rozwój w Polsce od 1999r. MGA to podmiot wyspecjalizowany w dziedzinie produkcji materiałów i wydawnictw reklamowych, masowej dystrybucji druków reklamowych oraz realizacji kampanii mediowych zarówno dla spółek Grupy Metro w Polsce i Europie środkowo- wschodniej jak i wybranych klientów zewnętrznych.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Würzburg (Niemcy). Karierę zawodową rozpoczęła w dziale ekspansji niemieckiej Korporacji prywatnych szkół i ośrodków edukacyjnych Rahn-Dittrich w Lipsku, gdzie odpowiadała za rozwój sieci szkół prywatnych na terenie Polski, Węgier, Ukrainy i w Egipcie.

 

Entuzjastka zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej, stawia na ludzi otwartych, pozytywnych, pracowitych i uczciwych, takich, którym się chce.

Robert Wójcicki

Członek Zarządu SMB

Dyrektor ds. Rozwoju i Udostępniania Baz Danych, Eniro Polska

 Forum Marketingu ZintegrowanegoGolden Arrow;Norma EN15838Telemarketer Roku i Złota SłuchawkaPolskie Badania Marketingu Zintegrowanegounikalne pakiety szkoleń.

          

   

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo