Zarząd


KADENCJA ZARZĄDU 2018-2020

Magdalena Brzeska

Prezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu, Schober Information Group Polska,

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, od 2005 r. prowadzi polski oddział Schober Information Group - właściciela i brokera baz danych (b2b i b2c) służących rozmaitym firmom i organizacjom do komunikacji z potencjalnymi klientami i darczyńcami oraz prowadzenia badań rynku.

 

Izabela Krueger-Pawłowski

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes, METRO ADVERTISING Sp. z o.o.

Prezes Zarządu firmy MGA METRO GROUP Advertising Sp. z o. o. odpowiedzialna za jej rozwój w Polsce od 1999r. MGA to podmiot wyspecjalizowany w dziedzinie produkcji materiałów i wydawnictw reklamowych, masowej dystrybucji druków reklamowych oraz realizacji kampanii mediowych zarówno dla spółek Grupy Metro w Polsce i Europie środkowo- wschodniej jak i wybranych klientów zewnętrznych.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Würzburg (Niemcy). Karierę zawodową rozpoczęła w dziale ekspansji niemieckiej Korporacji prywatnych szkół i ośrodków edukacyjnych Rahn-Dittrich w Lipsku, gdzie odpowiadała za rozwój sieci szkół prywatnych na terenie Polski, Węgier, Ukrainy i w Egipcie.

Entuzjastka zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej, stawia na ludzi otwrtych, pozytywnych, pracowitych i uczciwych, takich, którym się chce.

 

Grzegorz Bonder

Wiceprezes Zarządu SMB

Prezes Zarządu Unique One

Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE. Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od przeszło piętnastu lat.

W 2002 roku odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 roku agencja zmieniła nazwę na UNIQUE ONE i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”.

Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej.

W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center, którego częścią jest call center. Od tego czasu prowadzi projekty z użyciem własnej infrastruktury call center przy kampaniach ogólnopolskich, loteriach, konkursach i innych tego typu akcjach m.in. dla takich firm jak: Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Makro, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów. W ubiegłym roku UNIQUE ONE, w wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów, rozpoczęło realizację projektu ogólnopolskiego o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która potrwa rok, do października 2016 roku. W loterii wykorzystywany jest komplet elementów contact center, w tym call center.

Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

 

 Marcin Drzewiecki

Członek Zarządu SMB

Commercial Fleet Sales Manager EMEA, Shell

Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży segmentu kart paliwowych Shell w regionie Europy Centralnej, Bliskiego Wschodu, oraz Afryki.

Posiada bogate doświadczenie w pracy z konsumentem, oraz biznesem. Jest ekspertem w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Entuzjasta produktów cyfrowych w nowoczesnym marketingu.

Wdrażał programy angażujące, narzędzia dialogu, oraz rozwiązania oparte na danych i zaawansowanych algorytmach.

Przez 8 lat rozwijał pierwszy w Polsce multipartnerski program bonusowy PAYBACK, firmy należącej do American Express Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym handlu, m.in. na stanowisku Dyrektora Marketingu Carrefour Polska, oraz Customer Insight Manager w Tesco Polska.

Absolwent stosunków międzynarodowych, oraz studiów Executive MBA na University of Minnesota i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 Mikołaj Janicki 

  Członek Zarządu SMB 

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.

 

Jacek Barankiewicz

Członek Zarządu SMB

Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Saski Business Consulting

Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie.

Od 2002 roku Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (do 2016), odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim.

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

 

Robert Wójcicki

Członek Zarządu SMB

Dyrektor ds. Rozwoju i Udostępniania Baz Danych, Eniro Polska

 

Robert Wasiak

Członek Zarządu SMB

Dyrektor Działu Telesprzedaży, Sales Effectiveness Manager, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Zdobyta wiedza biznesowa pozwoliła mu na zbudowanie od podstaw wewnętrznych call centers dla różnych branż. Jest praktykiem w optymalizowaniu współistnienia insourcingu i outsourcingu w telesprzedaży i obsłudze klienta. Zdobyte doświadczenie procentowało w udanym wprowadzeniu biznesowej zamiany outsourcingu usług telemarketingowych na outsourcing usług teleinformatycznych w prowadzonym dziale telesprzedaży.

Zwolennik relacyjnego podejścia do klienta i profilowanego doboru kandydatów do stanowisk w call center, co wpływa na wzrost prestiżu zawodu telemarketera i efektywności kanału.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą call center związany od 2002 roku. Najpierw w outsourcingu (TP Internet – Contact Center), przechodząc kolejne szczeble w strukturze call center. Następnie w Canal+ Cyfrowy odpowiadając za telesprzedaż na rynku potencjalnym, a także wznowienia i dosprzedaż w tym kanale. Koordynował uruchomienie wewnętrznego contact center platformy Cyfra+ i jego kolejne rozbudowy. Od 2010 Dyrektor Działu Telesprzedaży w wydawnictwie dla profesjonalistów Wolters Kluwer, gdzie zbudował wewnętrzny dział telesprzedaży. Obecnie odpowiedzialny także za wprowadzanie najlepszych praktyk telesprzedaży w dywizji Legal & Regulatory Wolters Kluwer. Od 2015 roku łączy to ze stanowiskiem Sales Effectiveness Manager wspierającym rozwój kanałów sprzedaży wydawnictwa w ramach best practices korporacji.

 

 Forum Marketingu ZintegrowanegoGolden Arrow;Norma EN15838Telemarketer Roku i Złota SłuchawkaPolskie Badania Marketingu Zintegrowanegounikalne pakiety szkoleń.

          

   

Przeczytaj także

Nasi partnerzy

  • PIAP
  • Publicity
  • ecth logo