Rozmowy #PozaSkryptem rozpoczęliśmy na początku pandemii Covid-19. Przez pierwszy rok (od 22 kwietnia 2020 r do 28 kwietnia 2021 r.) transmisje live nadawaliśmy na profilu SMB na Facebook’u. Listę archiwalnych 33 odcinków z tego okresu - nazwijmy go sezonem 1 ;) - znajdziesz pod tym linkiem.
Po przerwie wakacyjnej 2021 (każdy dobry serial ma przecież taką przerwę) wznowiliśmy rozmowy w nowym medium. Drugą serię #PozaSkryptem, którą nadawaliśmy w 2021 i 2022 roku) możecie oglądać na kanale SMB w serwisie YouTube (playlista #PozaSkryptem oczywiście). Uznaliśmy (słuchając dobrych rad zaprzyjaźnionych ekspertów), że ten serwis lepiej nadaje się do prezentacji formatu, który przyjęliśmy dla naszych dyskusji. Zapraszamy do obejrzenia archiwalnych odcinków cyklu.
W 2023 rozpoczęliśmy trzeci sezon #PozaSkryptem. Mamy nadzieję, że nasze rozmowy stają się rozpoznawalnym medium wymiany wiedzy, doświadczeń i opinii między przedstawicielami naszej branży.
Lista kolejnych odcinków #PozaSkryptem:
- Śmierć 80/20, czyli dlaczego musimy rozstać się z SL.
- Sztucznie inteligentny, czyli dlaczego nie zatrudnisz ChatGPT w swoim CC.
- Systemowo dobre samopoczucie, czyli jak technologia wspiera wellbeing pracowników.
W przygotowaniu:
- Contact center po polsku, czyli o języku w zdalnej komunikacji z klientami
- Ufaj, ale sprawdzaj, czyli o standardach monitoringu jakości
- Trener od botów, czyli o tym, że (sztuczna) inteligencja to za mało
- Kij i marchewka, czyli o standardach motywacji
- zgłoś temat, który Cię interesuje :)
Lista archiwalnych odcinków 3 sezon:
Odcinki archiwalne sezonu 2 dostępne są na playliście #PozaSkryptem na kanale SMB w serwisie YouTube. Odcinki archiwalne sezonu 1 dostępne są na profilu SMB w serwisie Facebook.
Ciekawe odcinki archiwalne:
- KODO odmieni oblicze telemarketingu, czyli jak kodeks dobrych praktyk RODO pomoże firmom i klientom na rynku CC?
- Polish Contact Center Awards, czyli jak zdobyć nagrody polskiej branży contact center
- Telemarketing zlecę..., czyli komu możemy powierzyć zdalną komunikację z naszymi klientami?
- Robota dla bota, czyli w jakich procesach komunikacji z klientami boty w CC "dają radę"?
- Rekruterom już dziękujemy? Czyli o (sztucznej) inteligencji w rekrutacji.
- Erlang P…, czyli jak grafikujemy w pandemii?
- Wielki Brat w contact center…, czyli jak zapewnić skuteczność i compliance CC w home office?
- Czego się agent nie nauczył..., czyli Studium Menedżer CC jako unikalna forma doskonalenia kompetencji menedżerskich w branży.
- Gdzie agent nie chce, tam bota pośle…, czyli czemu czasem lepiej pogadać z robotem?
- Home, sweet home..., czyli gdzie CC wróci po pandemii?