fb linkedin Newsletter

Archiwalne rozmowy #PozaSkryptem

O tym już było... A o tym dopiero będzie

Rozmowy #PozaSkryptem rozpoczęliśmy na początku pandemii Covid-19. Przez pierwszy rok (od 22 kwietnia 2020 r do 28 kwietnia 2021 r.) transmisje live nadawaliśmy na profilu SMB na Facebook’u. Listę archiwalnych 33 odcinków z tego okresu - nazwijmy go sezonem 1 ;) - znajdziesz pod tym linkiem.

 

 

 

 

 

Po przerwie wakacyjnej 2021 (każdy dobry serial ma przecież taką przerwę) wznowiliśmy rozmowy w nowym medium. Drugą serię #PozaSkryptem, którą nadawaliśmy w 2021 i 2022 roku) możecie oglądać na kanale SMB w serwisie YouTube (playlista #PozaSkryptem oczywiście). Uznaliśmy (słuchając dobrych rad zaprzyjaźnionych ekspertów), że ten serwis lepiej nadaje się do prezentacji formatu, który przyjęliśmy dla naszych dyskusji. Zapraszamy do obejrzenia archiwalnych odcinków cyklu.

W 2023 rozpoczęliśmy trzeci sezon #PozaSkryptem. Mamy nadzieję, że nasze rozmowy stają się rozpoznawalnym medium wymiany wiedzy, doświadczeń i opinii między przedstawicielami naszej branży.

Lista kolejnych odcinków #PozaSkryptem:

  • Śmierć 80/20, czyli dlaczego musimy rozstać się z SL.
  • Sztucznie inteligentny, czyli dlaczego nie zatrudnisz ChatGPT w swoim CC.
  • Systemowo dobre samopoczucie, czyli jak technologia wspiera wellbeing pracowników.

W przygotowaniu:

  • Contact center po polsku, czyli o języku w zdalnej komunikacji z klientami
  • Ufaj, ale sprawdzaj, czyli o standardach monitoringu jakości
  • Trener od botów, czyli o tym, że (sztuczna) inteligencja to za mało
  • Kij i marchewka, czyli o standardach motywacji
  • zgłoś temat, który Cię interesuje :)

Lista archiwalnych odcinków 3 sezon:

Odcinki archiwalne sezonu 2 dostępne są na playliście #PozaSkryptem na kanale SMB w serwisie YouTube. Odcinki archiwalne sezonu 1 dostępne są na profilu SMB w serwisie Facebook.

Ciekawe odcinki archiwalne:

  • KODO odmieni oblicze telemarketingu, czyli jak kodeks dobrych praktyk RODO pomoże firmom i klientom na rynku CC?
  • Polish Contact Center Awards, czyli jak zdobyć nagrody polskiej branży contact center
  • Telemarketing zlecę..., czyli komu możemy powierzyć zdalną komunikację z naszymi klientami?
  • Robota dla bota, czyli w jakich procesach komunikacji z klientami boty w CC "dają radę"?
  • Rekruterom już dziękujemy? Czyli o (sztucznej) inteligencji w rekrutacji.
  • Erlang P…, czyli jak grafikujemy w pandemii?
  • Wielki Brat w contact center…, czyli jak zapewnić skuteczność i compliance CC w home office?
  • Czego się agent nie nauczył..., czyli Studium Menedżer CC jako unikalna forma doskonalenia kompetencji menedżerskich w branży.
  • Gdzie agent nie chce, tam bota pośle…, czyli czemu czasem lepiej pogadać z robotem?
  • Home, sweet home..., czyli gdzie CC wróci po pandemii?

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne