fb linkedin Newsletter

Archiwalne rozmowy #PozaSkryptem

O tym już było... A o tym dopiero będzie

Rozmowy #PozaSkryptem rozpoczęliśmy na początku pandemii Covid-19. Przez pierwszy rok (od 22 kwietnia 2020 r do 28 kwietnia 2021 r.) transmisje live nadawaliśmy na profilu SMB na Facebook’u. Listę archiwalnych 33 odcinków z tego okresu - nazwijmy go sezonem 1 ;) - znajdziesz pod tym linkiem.

 

 

 

 

 

Po przerwie wakacyjnej 2021 (każdy dobry serial ma przecież taką przerwę) wznowiliśmy rozmowy w nowym medium. Drugą serię #PozaSkryptem możecie oglądać na kanale SMB w serwisie YouTube (playlista #PozaSkryptem oczywiście). Uznaliśmy (słuchając dobrych rad zaprzyjaźnionych ekspertów), że ten serwis lepiej nadaje się do prezentacji formatu, który przyjęliśmy dla naszych dyskusji. Zapraszamy do obejrzenia archiwalnych odcinków cyklu.

Lista kolejnych odcinków #PozaSkryptem:

  • 2022-06-01: Contact Center Day

W przygotowaniu:

  • Contact center po polsku, czyli o języku w branży - seria odcinków o tym
  • Ufaj, ale sprawdzaj, czyli o standardach monitoringu jakości
  • Trener od botów, czyli o tym, że (sztuczna) inteligencja to za mało
  • Kij i marchewka, czyli o standardach motywacji
  • zgłoś temat, który Cię interesuje :)

Lista archiwalnych odcinków:

  • 2021-12-15 KODO odmieni oblicze telemarketingu, czyli jak kodeks dobrych praktyk RODO pomoże firmom i klientom na rynku CC?
    • Bartosz Pilc (CORE Law Grzybowski&Pilc)
  • 2021-12-08 Polish Contact Center Awards, czyli jak zdobyć nagrody polskiej branży contact center
    • Aleksandra Żuk (Oney Polska), Łukasz Pawłyszyn (Allegro.pl)
  • 2021-12-01 Telemarketing zlecę..., czyli komu możemy powierzyć zdalną komunikację z naszymi klientami?
    • Anna Karwacka (CCTraining Szkolenia&Doradztwo), Tatiana Latuszek (Fyrklovern), Wiktor Doktór (Pro Progressio, Outsourcing Poratal, Outsourcing and More, Focus on Business)
  • 2021-11-24: Robota dla bota, czyli w jakich procesach komunikacji z klientami boty w CC "dają radę"?
    • Karolina Kucza (Santander Bank), Milan Malinowski (Ciech Sarzyna), Wojciech Glapa (Stanusch Technolgies)
    • Partner odcinka: Stanusch Technologies
  • 2021-10-27: Rekruterom już dziękujemy? Czyli o (sztucznej) inteligencji w rekrutacji.
    • Karolina Nowakowska (mBank), Dawid Maszorek (Pekao Direct)
  • 2021-10-13: Erlang P…, czyli jak grafikujemy w pandemii?
    • Bartłomiej Szudra (Majorel Polska)
  • 2021-09-29: Wielki Brat w contact center…, czyli jak zapewnić skuteczność i compliance cc w home office?
    • mec. Tomasz Grzybowski (CORE Law Grzybowski&Pilc)
  • 2021-09-22: Czego się agent nie nauczył..., czyli Studium Menedżer CC jako unikalna forma doskonalenia kompetencji menedżerskich w branży.
    • Aleksandra Jackiewicz (Bank Millennium), Jarosław Iżycki (SMB)
    • Partner odcinka: Studium Menedżer Contact Center
  • 2021-09-15: Gdzie agent nie chce, tam bota pośle…, czyli czemu czasem lepiej pogadać z robotem?
    • Jacek Wasilewski (Narrative Impact, UW); Bogumił Perzyna (Link4); Wojciech Glapa (Stanusch Technologies)
    • Partner odcinka: Stanusch Technologies
  • 2021-09-08: Home, sweet home..., czyli gdzie CC wróci po pandemii?
    • Anna Szawro (PZU Cash), Michał Karzel (Efektum)

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne