Agencja ma nowego business development directora.
Budowanie struktury project managerów, wsparcie organizacji działu produkcji cyfrowej, łączenie marketingu i technologii - to kompetencje Adriana Samborskiego w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Dołączył on do agencji jako business development director. Dodatkowo będzie odpowiadać za rozwiązania powstające we współpracy z Jung v. Matt.
Adrian Samborski związany jest z rynkiem interactive od połowy lat 90. Jako założyciel Point of View oraz e-point SA zdobywał doświadczenie w tworzeniu rozwiązań internetowych. W portfolio projektów Adriana Samborskiego znajdują się m.in. serwisy internetowe Coca-Coli, Sony, Axa, Toyoty i Toyoty Finance. Ponadto nadzorował powstawanie rozwiązań internetowych dla takich klientów, jak Polkomtel, Grupa ING, Polpharma, Henkel, NBP, Teva, Aegon. Odpowiadał także za systemy e-learningowe, lojalnościowe oraz wspierające procesy biznesowe w przedsiębiorstwach.
(za MMP24 - Tomasz Wygnański)