Magazyn zyskał większą objętość i nowy układ sekcji.
Agora wprowadziła zmiany w miesięczniku "Kuchnia". Marcowy numer pisma ma większą objętość – obecnie 108 stron – i proponuje nowy układ treści w trzech działach tematycznych: Gotuj – z przepisami kulinarnymi, Czytaj – z felietonami, reportażami i wywiadami, oraz Kupuj – z przeglądem nowości rynkowych i radami dotyczącymi rozsądnego gospodarowania
W zmienionej makiecie "Kuchni” w głównych działach tematycznych pojawił się kolor przewodni, wprowadzono też więcej grafik, infografik i rysunków. Autorką zmian w koncepcji makiety pisma jest Katarzyna Trzeszczkowska.
Marcowa "Kuchnia” będzie promowana w telewizji (stacje ogólnoinformacyjne i tematyczne, m.in. Kuchnia+), radiu (stacje radiowe Agory, Polskie Radio), internecie (serwisy grupy Gazeta.pl), sieci kin Helios oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory). Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.
(za MMP24)