fb linkedin Newsletter

Anna Putts nową dyrektor marketingu polskiego Samsunga

Firma potwierdza oficjalnie nominację byłej szefowej marketingu platformy NC+

Potwierdzają się nasze nieoficjalne informacje – nową dyrektor marketingu największego w kraju producenta elektroniki użytkowej została Anna Putts, była szefowa marketingu platformy satelitarnej NC+ (a przed połączeniem z Canal+ – telewizji N). Jak informuje Samsung, Anna Putts będzie raportowała bezpośrednio do prezesa firmy Hadriana Baumanna. Będzie odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsunga, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności marki.

Z NC+ (wcześniej N) Anna Putts była związana przez ostatnie siedem lat. Ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu. Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Przypomnijmy, że doszło do niecodziennej sytuacji – wcześniej bowiem (w marcu br.) były szef marketingu Samsunga, którego Putts zastępuje, Jacek Balicki przeszedł z Samsunga właśnie do NC+, gdzie został nowym dyrektorem marketingu.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne