fb linkedin Newsletter

AtomClick na zlecenie ARR

Agencja odpowiada za przygotowanie nowej akcji "Smak ma znak".

W ramach kampanii "Trzy znaki smaku”, której głównym organizatorem jest Agencja Rynku Rolnego, agencja interaktywna AtomClick przygotowała nową aktywację. AtomClick odpowiada za wymyślenie i stworzenie konkursu "Smak ma znak" dostępnego z poziomu landing page'a http://www.trzyznakismaku.pl/smak-ma-znak.

Uczestnicy biorący udział w tej akcji mają przedstawić swój przepis na doskonałe danie zawierające przynajmniej jeden z produktów z oznaczeniami ChNP (Chroniona Nazwa Pochodzenia), ChOG (Chronione Oznaczenie Geograficzne) lub GTS (Gwarantowana Tradycyjna Specjalność). Następnie dołączają do tego zdjęcia i publikują w Facebooku. Finaliści wybrani przez jury otrzymają produkty do testowania i rozpoczną rywalizację o główną nagrodę – wyjazd wypoczynkowy.

Kampania finansowana jest przez Unię Europejską oraz agendy rządowe, a jej całkowity, zaakceptowany decyzją Komisji Europejskiej budżet wynosi ponad 3,87 mln euro.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne