To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.
Bartosz Koj dołączył do agencji Havas Worldwide Warsaw jako digital art director. Dotychczas związany z agencją K2, w której przed przejściem do Havasa pracował jako art director (2009-2013) oraz jako senior graphic desiger (2007-2009). Jest autorem całej aktualnej identyfikacji agencji K2, którą stworzył w 2012 roku. Pracował m.in. dla Centrum Nauki "Kopernik", Grupy Coca-Cola, marek Heineken, Hochland, MTV, Nestle, Nokia, Peugeot, PKO BP, Play, PZU, Raiffeisen, Renault, Toyota, Volvo, Whirlpool.
Od początku stycznia do Havas Worldwide Warsaw dołączyły razem cztery osoby działające w obszarze digital marketingu. Nowe osoby w agencji to Andrzej Jakubczyk, który objął stanowisko deputy creative directora, Michał Gąsior, innovation director, Adrian Serafin, head of social media, i wspomniany Bartosz Koj.
Z początkiem stycznia do działu digital agencji przyszli także digital designerzy – Piotr Jakubowski (senior digital designer) i Justyna Zychalska (digital designer).
Za dalszy rozwój kompetencji digital agencji jest odpowiedzialny Szymon Szymański, executive digital director. – W planowaniu aktywności digitalowych będziemy się skupiać przede wszystkim na obszarze user experience, oferując możliwości interakcji konsumenta z marką bądź produktem – dodaje Szymański.
(za MMP24)