fb linkedin Newsletter

Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorem ds. komunikacji w Carlsberg Polska

Była menedżerka PR-u Coca-Coli, a wcześniej Philipsa teraz będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną trzeciego producenta piwa w kraju.

Carlsberg Polska, trzecia pod względem wielkości firma piwowarska na naszym rynku, zdecydowała się utworzyć dział komunikacji. Stanowisko dyrektora tego działu objęła Beata Ptaszyńska-Jedynak. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej i dla poszczególnych marek oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Od 2008 do 2013 roku Ptaszyńska-Jedynak w ramach działu komunikacji Coca-Cola Poland Services pełniła funkcję kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Philips Polska, tworząc od podstaw dział komunikacji, a w oddziale amerykańskiej firmy 3M Poland pełniła funkcję kierownika ds. marketingu korporacyjnego i komunikacji.

Jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium w zakresie Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne