Jedyny taki hub marketingowy uruchomiło Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Uroczystym otwarciem i zarazem podsumowaniem dotychczasowego dorobku FMZ, które obchodzi w tym roku 13 urodziny będzie konferencja zaplanowana na 9 listopada.
FMZ hub zaprojektowany jest jako całoroczny projekt integrujący aktualną wiedzę marketingową z wnikliwymi obserwacjami szerokiego otoczenia społecznego, gospodarczego, prawnego oraz wiedzą z obszaru antropologii, psychologii społecznej, językoznawstwa oraz wynikami aktualnych badań, dzięki czemu pomaga marketerom odnaleźć się w aktualnych trendach oraz przewidywać nowe. Merytoryka FMZ hub przygotowywana jest przez ludzi ze świata biznesu i nauki. FMZ hub daje też szansę na wykazanie się młodym ludziom, którzy planują pracę w marketingu, reklamie, produkcji materiałów audiowizualnych etc.
“Radę programową FMZ hub tworzą pasjonaci marketingu, którzy w codziennej pracy posługują się różnorodnymi narzędziami komunikacji. Są to nie tylko doświadczeni eksperci reprezentujący najważniejsze agencje z branży, ale przede wszystkim ludzie renesansu, których imponująca wiedza na temat szerszych kontekstów pozwala na wyłapywanie rodzących się trendów rynkowych. Dzięki temu wiemy co wydarzy się za chwilę, albo co już się dzieje, choć jeszcze niewielu to zauważa. Rozpoczęliśmy także współpracę z wiodącymi uczelniami, które pomagają nam spojrzeć na marketingową rzeczywistość z szerszej perspektywy” - mówi Paweł Wielkopolan Dyrektor ds. kluczowych relacji w SMB.
FMZ hub zaplanowany jest jako seria podcastów, video wywiadów i warsztatów – PRZEZ CAŁY ROK, a 09 LISTOPADA udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.
Co w programie FMZ konferencja?
Podczas zbliżającego się wydarzenia FMZ konferencja zaprezentujemy sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:
keynote #1 – Eco driven marketing
keynote #2 – Omnichannel technology
keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing
Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.
keynote #1 – Eco driven marketing
“Podczas poprzednich 2 edycji FMZ pokazywaliśmy, że w marketingu warto być eco. Obecne trendy pokazują, że mieliśmy rację! Tym razem opowiemy Wam, nie o tym CZY, tylko JAK być eco w marketingu” - mówi Mikołaj Janicki z Pro Duct by Business Friends oraz Business Ergonomics, członek Rady Programowej FMZ.
keynote #2 Omnichannel technology
“Data driven marketing – nie pytamy czy stosować – pokazujemy JAK to robić. Podczas konferencji zaprezentujemy sprawdzone rozwiązania, a ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow. Nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje” - mówi Weronika Szwarc Bronikowska z Media People, członkini Rady Programowej FMZ.
Co znajdziecie w keynote #2 Omnichannel technology?
keynote #3 ON/OFF – line integrated marketing
“EVERYTHING COMMUNICATES! - WSZYSTKO KOMUNIKUJE więc FMZ konferencja podkreśla wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie ZMYSŁY, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania” - mówi Katarzyna Chodacka-Chłopaś z IQ Marketing, członkini Rady Programowej FMZ.
Co znajdziesz w keynote #3 ON/OFF – line integrated marketing?
Konferencja odbędzie się 9 listopada, a materiały FMZ hub możesz obserwować tutaj: https://fmz.smb.pl/wiedza/
Chętnych do dzielenia się wiedzą w ramach FMZ hub zapraszamy do kontaktu z pawel.wielkopolan@smb.pl
Zarejestruj się! https://fmz.smb.pl/bilety/
Pełen program: https://fmz.smb.pl/program/
Rada programowa: https://fmz.smb.pl/#rada
Partnerzy i patroni: https://fmz.smb.pl/#rada
Partnerzy wydarzenia
Wedo, Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix, Fundacja Czyste Powietrze, Infobip, Narrative Impact,Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, BRILL AV MEDIA, Graffiti Films, Pro Duct BBF, CreativeHarder Group, Mirror Investment, Teatr Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, METRO ADVERTISING, NAV agency, Eventory.
Patroni Medialni
Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli:oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Marketer+,My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl, silanauki.pl, students.pl, PRESS.
Patronaty i partnerstwa uczelni
Patronat HonorowyPatronat Rektora Uniwersytetu Łódzkiego,
Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW,
Warszawska Szkoła Reklamy, Wyższa Szkoła Bankowa.
O organizatorze
Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych), Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy), Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze), Artur Beck (Creative Harder), Michał Ryszkiewicz (Kamikadze agencja), Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People), Marek Kosakowski (H2H), Magdalena Dudek (Info Bip), Andrzej Targosz Eventory, Damian Zozula (Performance Ocean), Kamil Magot (Creative Harder), Grzegorz Bonder (Unique One), Franek Rogala (Graffiti), Bartosz Pilc (Core Law), Katarzyna Chodacka Chłopaś (IQ Marketing), Bartosz Mateja (Prografix), Michał Michalik (Pomarańcza), Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy), Tomasz Nawój (NAV agency).