fb linkedin Newsletter

Call center Grupa DataContact tworzy nowe miejsca pracy

Grupa DataContact (GDC), najstarsza na polskim rynku firma oferująca usługi call center tworzy w swojej lokalizacji w Warszawie nowe stanowiska pracy. Wzrost organiczny spowodowany jest potrzebami związanymi ze zwiększeniem skali prowadzonych projektów.  

Nowa powierzchnia jest sukcesywnie wyposażana, a projekty uruchamiane zgodnie z potrzebami klientów firmy. Obecnie pracuje 50 nowych stanowisk, do końca października zakłada się wykorzystanie pod prowadzone projekty całej powierzchni z 128 nowymi stanowiskami konsultanckimi.

-“Wybraliśmy Warszawę z uwagi na zapotrzebowanie naszych klientów co do rozwoju dzisiaj realizowanych projektów. Rozpoczęliśmy również realizację dwóch nowych projektów, które chcemy rozpocząć w Warszawie, a następnie  rozszerzyć na pozostałe lokalizacje – powiedział Cezary Hermanowski, Prezes Zarządu Grupa DataContact -  Bardzo ważnym elementem przemawiającym za Warszawą były również dobre warunki współpracy z właścicielem budynku oraz dobre wyniki prowadzonych procesów rekrutacyjnych“.

Po ostatecznym wdrożeniu nowych miejsc pracy lokalizacja warszawska będzie posiadała 350 pracujących stanowisk, natomiast cała Grupa w czterech lokalizacjach 750 stanowisk konsultanckich (800 ogółem).

W całym 2013 roku GDC zwiększyła liczbę stanowisk o około 200 – głównie w Warszawie. Wstępne plany na 2014 rok zakładają wzrost o kolejne 400 stanowisk. –“Położymy nacisk na zwiększenie liczby stanowisk w dotychczasowych lokalizacjach i dodatkowo uruchomimy jedno lub dwa call centers w nowych miastach – mówi Prezes Hermanowski -  Właśnie rozpoczynamy proces planowania i wyboru miejsc najbardziej optymalnych do realizacji naszej strategii. Wierzymy, że większa liczba Klientów i stanowisk pozwoli nam na generowanie coraz lepszych wyników operacyjnych a dywersyfikacja portfela zamówień da nam jeszcze większą stabilizację biznesu”.

Rozbudowa własnych zasobów GDC nie jest jedynym napędem wzrostu dla Grupy DataContact  na najbliższy okres. Firma cały czas  aktywnie penetruje rynek w poszukiwaniu optymalnych celów akwizycyjnych.

(za Via Media PR)

 

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne