Empik.com - jeden z najpopularniejszych i najdłużej działających sklepów internetowych na polskim rynku - został uhonorowany tytułem Created in Poland Superbrands 2013/2014. Dołączył tym samym do grona najchętniej polecanych przez konsumentów polskich marek, wyłanianych w ramach Procesu Certyfikacji Superbrands.
O przyznaniu empik.com tytułu Created in Poland Superbrands zadecydowali konsumenci, przed którymi zostało postawione zadanie wskazania marek szczególnie godnych polecenia. W badaniu przeprowadzonym on-line przez instytut ARC Rynek i Opinia na zlecenie Superbrands mierzono wspomaganą znajomość marki oraz wizerunek. Badaniu została poddana próba 15 000 respondentów.
"Tytuł Created in Poland Superbrands ma dla nas bardzo duże znaczenie, gdyż stanowi potwierdzenie zaufania klientów do marki empik.com. Pracujemy na nie od ponad 15 lat, doskonaląc obsługę klienta, poszerzając kategorie zgodnie z potrzebami użytkowników, wprowadzając nowe formy płatności oraz nowe funkcjonalności ułatwiające korzystanie z serwisu", wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu empik.com.
Laureaci wyłaniani byli spośród wstępnej listy ponad 2000 marek wytypowanych przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku. Empik.com uzyskał tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 w kategorii "Zakupy przez Internet".
Superbrands jest niezależną organizacją promującą ideę brandingu, działającą w 87 krajach na całym świecie.
(za E-Commerce Services)