fb linkedin Newsletter

Czy wiesz, że 74% Twoich klientów dopiero dokona zakupów świątecznych?

Zbliżający się czas świąteczny to najgorętszy okres dla wszystkich marketerów. Jak w pełni go wykorzystać? Jak zachęcić użytkowników do interakcji w tym okresie? Dlaczego warto wykorzystać komunikację E-MAIL i SMS?

My w platformie REDLINK postanowiliśmy zadbać o skuteczność takich kampanii w każdej firmie, dlatego stworzyliśmy specjalnie dedykowany i bezpłatny webinar poświęcony komunikacji świątecznej. Już jutro kolejne nasze spotkanie zatytułowane „Jak skutecznie wykorzystać E-MAIL i SMS marketing w okresie Świąt?”

Święta Polaków w liczbach

Doskonałym wstępem do analizy działań komunikacyjnych jest skupienie się na danych prezentowanych w różnego rodzaju raportach poświęconych zbliżającemu się okresowi Świąt. Deloitte wskazuje, że pomimo braku poprawy sytuacji finansowej Polaków planują oni wydać 11% więcej niż w ubiegłym roku. Równie ciekawe informacje, jakie płyną z tego raportu to fakt, że rośnie popularność zakupów online i pierwsza połowa grudnia jest najczęstszym terminem zakupów świątecznych. Jest to doskonały wstęp i zachęta do poświęcenia większej uwagi na komunikację świąteczną.

Dlaczego komunikacja E-MAIL i SMS w Święta?

Pomimo wzrostu popularności mediów społecznościowych to E-MAIL ciągle pozostaje najbardziej preferowanym kanałem komunikacji marketingowej. Kanał ten cieszy się dużą popularnością ze względu na duże możliwości analizy skuteczności wysyłanych kampanii a badania wskazują, że każda złotówka wydana na kampanie mailowe przynosi 43 zł.

W przypadku kanału SMS ciągle panuje błędne przekonanie, że jest to kosztowny rodzaj komunikacji z Klientami, a część użytkowników boi się o brak możliwość odpowiedniej analizy kampanii. A przecież koszt wysyłki sms systematycznie spada i obecnie jest on o wiele niższy niż jeszcze kilka lat temu. W przypadku analizy skuteczności za pomocą odpowiednich narzędzi można właściwe mierzyć efektywność wysyłki. Warto o tym pamiętać zwłaszcza, że ten kanał cieszy się najwyższą otwieralnością wśród użytkowników.

Bezpłatne webinary REDLINK

Duża liczba uczestników oraz wiele pozytywnych opinii tylko potwierdzają wysoki poziom merytoryczny spotkań. Świetne prowadzenie oraz dużą liczbę porad w zakresie komunikacji świątecznej zapewnia dyrektor zarządzający marki REDLINK Tomasz Pakulski. Od początku swojej kariery związany z komunikacją E-MAIL i SMS, współpracował i doradzał największym markom na polskim rynku. Jest także autorem wielu publikacji i wpisów poświęconych skutecznej komunikacji z Klientami.

Bezpłatnie rejestrować się na spotkania REDLINK można poprzez stronę: http://www.redlink.pl/webinary/

Za: (Redlink.pl)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne