fb linkedin Newsletter

Aktualne wyzwania menedżerów zdalnej obsługi klienta i sprzedaży - wymiar operacyjny

Obejrzyj dyskusję Rady rynku CC o aktualnych wyzwaniach menedżerów - wymiar operacyjny

W dyskusji udział wzięli:

Dorota Ciejka - Dyrektor dep. doświadczenia pracowników PEKAO Direct 
Monika Röhr-Łukasik - Country Director Poland, Sitel Group
Wojciech Glapa - Wiceprezes Zarządu Arteria
Marcin Kapralski - Prezes Zarządu Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
Robert Wasiak - Dyrektor Działu Telesprzedaży Wolters Kluwer Polska
Rafał Dywan - Dyrektor dep. Bankowosci Bezpośredniej Bank Millennium
Jacek Barankiewicz - Członek Zarządu SMB
moderator dyskusji: Marcin Sosnowski - Dyrektor obszaru cc w SMB.

Poruszone tematy:

• Jakie działania/zmiany zostały wprowadzone przez firmy w sposobie funkcjonowania jednostek contact center od chwili wybuchu pandemii i wprowadzenia ograniczeń w zakresie przemieszczania się i kontaktów bezpośrednich?
• Jakie działania/zmiany w sposobie funkcjonowania w wymiarze operacyjnym firmy planują wprowadzić w najbliższym okresie (perspektywa bieżącej działalności operacyjnej kwiecień-maj 2020)?
• Czy są, a jeśli tak, to jakie, przewidywania dot. rozwoju sytuacji w dłuższym okresie (od czerwca 2020)? Jakie zagrożenia, wyzwania wynikają dla firm z tych przewidywań i czy firmy mają już opracowane strategie działania w dłuższym okresie?
• Jakie zmiany w funkcjonowaniu contact center obecna sytuacja przyniesie na przyszłość – już po zakończeniu pandemii.
 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne