fb linkedin Newsletter

Aktualne wyzwania menedżerów zdalnej obsługi klienta i sprzedaży - psychologiczne apekty zarządzania w czasie pandemii

Obejrzyj dyskusję Rady rynku CC  o aktualnych wyzwaniach menedżerów - aspekty psychologiczne

Rozmawialiśmy o pracy menedżerów cc w warunkach pandemii z perspektywy czasu po „ugaszeniu pożaru”.
W pierwszej części o tym, co się wydarzyło i jakie są z tego wnioski (czy system zarządzania ludźmi się sprawdził, jakie kompetencje i postawy okazały się kluczowe dla utrzymania ciągłości działania).
W drugiej części o tym, jak zarządzać managerami kierującymi ludźmi w cc w obecnej chwili, czego potrzebują i jak ich wspierać w ciągle nowej sytuacji.
Na koniec także o tym, co z obecnej sytuacji możemy wynieść na przyszłość w zakresie doskonalenia systemów zarządzania.
 

PORUSZONE TEMATY:

• Jakie nowe role pracownika i menadżera pojawiły się w nowym modelu działania? Jakie kompetencje i postawy managerów pomogły w dostosowaniu się do sytuacji, a jakie je utrudniały?
• Dobre relacje i zaufanie oraz/vs precyzyjny system monitoringu i kontroli? Który z elementów, w jaki sposób zapewnił ciągłość i wymaganą skuteczność działania? 
• W jaki sposób realizować rozliczanie czasu/efektów pracy managerów w obecnym modelu działania?
• Jakie są aktualnie największe wyzwania i problemy managerów cc?
• Jakiego wsparcia oczekują managerowie? Jakie rozwiązania/narzędzia firmy wdrażają, aby pomóc managerom w ich pracy?
• Jak budować wsparcie dla siebie, by móc je dawać innym ? (podwładnym, klientom, szefom...)
• Jak rozpoznawać objawy stresu (nie zawsze oczywiste) i nie stresować się dodatkowo nimi?
• Równowaga praca-życie w sytuacji inwazji zadań zawodowych on-line, "głupie gadanie", czy może coś o czym warto pomarzyć... lub nawet spróbować?
• Komunikacja sprzyjająca relacjom (online) i budująca nadzieję.
 

W dyskusji udział wzięli:

Dorota Ciejka - Dyrektor dep. doświadczenia pracowników PEKAO Direct 
Monika Röhr-Łukasik - Country Director Poland, Sitel Group
Wojciech Glapa - Wiceprezes Zarządu Arteria
Marcin Kapralski - Prezes Zarządu Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
Robert Wasiak - Dyrektor Działu Telesprzedaży Wolters Kluwer Polska
Rafał Dywan - Dyrektor dep. Bankowosci Bezpośredniej Bank Millennium
Jacek Barankiewicz - Członek Zarządu SMB
moderator dyskusji: Marcin Sosnowski - Dyrektor obszaru cc w SMB.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne