fb linkedin Newsletter

Direct Mail – sekcja specjalna w styczniowym Magazynie „Press”

Direct Mail – sekcja specjalna w styczniowym Magazynie „Press”

Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? – na to pytanie odpowiada Direct Mail, sekcja specjalna w najnowszym „Press”. 

Prezentowane w niej są wyniki najnowszych (wrzesień/październik 2020 r.) badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zasadniczym wnioskiem z badań jest istnienie ogromnej rozbieżności pomiędzy postrzeganiem direct mail wśród marketerów i konsumentów. O ile Ci pierwsi jeszcze nie doceniają tego kanału dotarcia, to konsumenci wolą katalogi i gazetki drukowane od ich odpowiedników w sieci. 

 

W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży. 

Magazyn „Press” do kupienia na www.press.pl oraz w salonach prasowych. 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne