fb linkedin Newsletter

Dlaczego warto zadbać o jakość komunikacji marki?

Nazywam się Agnieszka Padzik-Wołos. Piszę do Ciebie, ponieważ chcę Cię zachęcić do promowania wartościowej komunikacji do klientów. 

„Dlaczego to jest ważne” – zapytasz. 

Marki ciągle szukają swoich wyróżników.

Model biznesu, cechy czy funkcjonalności produktu można skopiować. 

Co jest unikalnym elementem marki?

To doświadczenie klienta. W dużym stopniu budujesz je przez komunikację. 

Klient ma konkretne wrażenia na temat marki - najczęściej na bazie komunikatów. Czyta pisma lub broszury, słyszy przekaz radiowy lub ogląda spot telewizyjny.

To obrazy i słowa zostają w jego głowie. 

Dlatego istotne jest, czy zwracasz uwagę na kwestie:

  • spójności komunikacji ze strategią,
  • celu i jakości tworzonych treści,
  • języka komunikacji. 

Jest to spotkanie szczególne. Chcę je poświęcić ważnemu obszarowi marketingu – dbaniu o spójność i jakość komunikacji. W czasach intensywnego szukania USP będzie mieć ona coraz większe znaczenie. 

Większość firm jeszcze nie zadbała o ten obszar – Ty możesz być przed nimi. 

Przejdźmy do części praktycznej. 

Przygotowałam dla Ciebie specjalne 3,5-godzinne warsztaty na ten temat.

Dlaczego tak? Bo wiem, że to będzie najbardziej efektywne. Przez pół dnia skoncentrujesz się na warsztacie. Później będziesz mieć czas na „gaszenie pożarów” w biurze :). 

Podczas warsztatów będziesz pracować nad kwestiami ważnymi dla Twojej marki.

Podzieliłam materiał na cztery bloki tematyczne. 

1) Audyt komunikacji.

Kwestie strategiczne.

Do kogo mówisz i jakie problemy odbiorcy rozwiązujesz?

Nie wymyślaj insights, tylko ich szukaj.

2) Cele materiałów i wpływ na ich treści.

Myśl o odbiorcy i tym, jak wygląda jego proces zakupowy.

3) Cechy produktu a język korzyści.

Szukaj swojego wyróżnika. Nie powielaj schematycznych treści, tylko szukaj autentycznej komunikacji. Stwórz słownik korzyści oraz wyrażeń, które będziesz stosować w komunikacji.

4) Jakie treści tworzymy.

Najczęstsze problemy w komunikacji językowej i wizualnej. 

Zależy mi na tym, aby spotkanie było jak najbardziej efektywne dla Ciebie.

Człowiek najlepiej się uczy, gdy pracuje na swoich projektach.

Przynieś ze sobą materiały, na których Ci najbardziej zależy. Albo te, które są dla Ciebie problematyczne (tak, nie boję się pisać o problemach, bo każdy chce je rozwiązać). 

Potraktuj ten warsztat jako możliwość praktycznej pracy nad swoim projektem.

Chcę, abyś po warsztacie korzystał z efektów swojej pracy. 

Licząc na nasze spotkanie, serdecznie Cię pozdrawiam. 

Agnieszka Padzik-Wołos 

 Promotorka wartościowej komunikacji w biznesie

Założycielka

Akcja Komunikacja

Osiągaj cele dzięki wartościowej komunikacji

https://twitter.com/PadzikWolos

https://pl.linkedin.com/in/agnieszka-padzik-wołos-2495871

Czytaj mój blog na www.akcjakomunikacja.pl/blog

 

Warsztat "Wyróżnij markę przez komunikację!" jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Akcja Komunikacja.

Najbliższy termin: 6 lipca br., Warszawa.

Cena regularna: 360 zł. Cena dla członków SMB: 250 zł.

Zgłoszenia: katarzyna.kolibabska@smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne