17 czerwca rusza akcja promocyjna „Do 20x więcej punktów PAYBACK”. W ramach niej uczestnicy, aktywując specjalny eKupon i robiąc zakupy u wybranych partnerów, mają szansę zdobyć nawet do 20 razy więcej punktów. Akcja potrwa dwa tygodnie i wesprze ją kampania informacyjna w ATL i BTL.
„To pierwsza akcja promocyjna, w której na Uczestników Programu czeka tak duża liczba punktów promocyjnych PAYBACK. Ponadto wszystko zależy od aktywności i zaangażowania uczestników. Im więcej osób - w okresie między 17 a 30 czerwca - aktywuje specjalny eKupon, tym większa gratyfikacja punktami promocyjnymi, która w finale może oznaczać nawet 20 razy więcej” – tłumaczy Tomasz Nalewajk, Senior Relationship Marketing Manager Programu PAYBACK, i dodaje – „Celem akcji jest zachęcenie Uczestników Programu do robienia zakupów u różnych partnerów i poznania możliwości, jakie daje korzystanie z eKuponów PAYBACK. „Multi-eKupon” promocyjny, podobnie jak inne, można aktywować zarówno na stronie payback.pl, jak też przez aplikację mobilną lub w punktomatach. A od dwóch tygodni też na Facebooku. Wybór należy do uczestnika decydującego się wziąć udział w akcji”.
Akcji będzie towarzyszyła kampania na łamach radia Eska, Vox, Wawa i Eska Rock. Oprócz spotów, Eska wraz z PAYBACK i partnerami, przygotowała konkurs dla swoich słuchaczy, w którym do wygrania są bony na zakupy u partnerów PAYBACK. Przez cały czas trwania akcji „Do 20x więcej punktów PAYBACK” radio będzie informowało o liczbie aktywowanych eKuponów oraz wysokości mnożnika punków promocyjnych.
Na Facebooku odbędzie się w tym czasie konkurs. Do wygrania są telefony Nokia Lumia. Ma to w związku z faktem wydania aplikacji PAYBACK na zainstalowany na tych telefonach system Windows Phone. Kampania zostanie także wsparta dedykowanym działaniami reklamowymi w internecie (display & search).
Informacje o szczegółach akcji dotrą także do uczestników Programu za pośrednictwem mediów wewnętrznych PAYBACK, takich jak newslettery, strona www.payback.pl i fanpage Programu na Facebooku. O jej szczegółach będzie też można dowiedzieć się u partnerów Programu, którzy przyłączyli się do akcji. Są to: Empik, Oragne, Real, BZW BK, Home.pl, Link 4, Riff, Smyk, Time Trend, a także BonPrix, C&A online, Douglas.pl, Euroflorist, Groupon.pl, Frisco.pl, Komputronik.pl, Pizzaportal.pl, Tchibo.pl.
Kampanię informacyjną przygotowały agencje Ogilvy Action i KISS digital, kampanię w internecie przygotowało Performance Media, a za kontakt z mediami odpowiada – Inspirat Communication.
(za Inspirat Communication)