Od 4 lutego funkcję pełnomocnika ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie PWN pełni Dominik Kaznowski. Zajmuje się przygotowaniem i realizacją strategii rozwoju e-commerce, technologii i serwisów internetowych spółek Grupy PWN. Pokieruje także bieżącą polityką firmy w zakresie nowych technologii.
Dominik Kaznowski ma wieloletnie doświadczenie i wiedzę w zakresie zarządzania serwisami i markami internetowymi, a także w dziedzinie nowych technologii oraz tworzenia strategii produktów internetowych.
Z branżą internetową jest związany od ponad dziesięciu lat. Pracował m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w Naszej Klasie, był prezesem zarządu i współzałożycielem portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl). Pracował także w spółce doradczej Xevin Consulting, był dyrektorem marketingu w Pionie Internetu w Agorze oraz zastępcą dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Grupie PZU.
Od 2011 roku pracował jako konsultant i wykładowca m.in. dla Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Jest autorem podręczników marketingu w Internecie „Nowy marketing” i „Nowy marketing w Internecie”.
(za Marketing-News.pl)