fb linkedin Newsletter

Domino's Pizza chce być liderem dostaw w Warszawie

Sieć w 2013 r. planuje posiadanie 20 lokali w Warszawie i przewiduje otwarcie pierwszego punktu w innym mieście.

Przy okazji prezentacji swoich rocznych wyników DP Poland, operator sieci Domino's Pizza w Polsce, przedstawił plany rozwoju. Sieć zamierza zwiększyć liczbę lokali w br. w Warszawie z 15 do 20, co ma jej zapewnić pozycję lidera w zakresie dostawy pizzy w stolicy.

Także w tym roku ma powstać pierwszy lokal poza Warszawą i pierwszy lokal działający na zasadach franczyzy - obecnie wszystkie lokale należą do DP Poland.

Marka Domino's Pizza jest coraz bardziej aktywna reklamowo. Ostatnią jej kampanię przygotowała agencja Brands Alive Advertising.

(za MMP24 - Tomasz Wygnański)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne