fb linkedin Newsletter

Dostępny Raport 2013 - Polskie Badanie Marketingu Zintegrowanego

Efektem pięcioletniej współpracy Millward Brown oraz SMB jest stały monitoring kanałów komunikacji Marketingu Zintegrowanego realizowany w ramach badania TGI.

TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.

Obok telewizji, radia, internetu, outdooru czy prasy monitoring TGI objął media Marketingu Zintegrowanego, dzięki czemu kanały te mogą być uwzględniane w ramach analiz mediagraficznych i mediaplanerskich.

Poszczególne media Marketingu Zintegrowanego wydają się być w coraz wyższym stopniu sprofilowane dla wybranych branż i grup celowych, które różnią się istotnie stopniem wykorzystywania poszczególnych kanałów.

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą edycją raportu PBMZ 2013, który dostępny jest dla Członków SMB w cenie 500 zł netto, a dla pozostałych firm w cenie 1000 zł netto.

 

Kontakt SMB:                                   sabina.dzik@smb.pl

Kontakt MillwardBrown:             mateusz.jaworowski@millwardbrown.com

 

(za Biuro Prasowe SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne