fb linkedin Newsletter

Dyrektor marketingu Burger Kinga rezygnuje ze stanowiska

Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.

Jo Blundell, dyrektor marketingu Burger Kinga w Wielkiej Brytanii, zrezygnowała ze stanowiska po dwóch latach. Wcześniej Blundell pracowała w sieci McDonald's.

W branży przypuszcza się, że została już przez kogoś zastąpiona na tym stanowisku, ale Burger King odmawia komentarzy.

W styczniu Burger King zatrudnił Natashę Naik jako marketing managera na rynek Europy Północno-Zachodniej. Wcześniej Naik pracowała jako starszy specjalista ds. marketingu w sieci Starbucks na Wyspach.

Blundell pełniła również funkcję dyrektora marketingu agencji reklamowej TBWA, gdzie sprawowała opiekę nad takimi markami, jak Nivea, Mars i Absolut.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne