Menedżerka przechodzi z Credit Agricole Banku.
Ewa Kadziewicz objęła stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym (EFL). Zastąpiła Olafa Ruraka, który objął stanowisko głównego analityka w firmie.
Ewa Kadziewicz przeszła z Credit Agricole Bank Polska. Pracowała tam od 1997 r. (ówcześnie był to Lukas Bank). Zajmowała stanowiska dyrektora departamentów, kolejno: dep. marketing consumer finance, projekt CRM i dep. marketingu operacyjnego, odpowiadając m.in. za: planowanie, przeprowadzanie i raportowanie kampanii marketingowych (TV, BTL, internet), rozwój nowych produktów finansowych i ich funkcjonalności, zarządzanie kontaktami wychodzącymi bank - klient (we wszystkich kanałach kontaktu), ścisłą współpracę z siecią sprzedaży, a także data mining oraz CRM.
W EFL będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii dla poszczególnych segmentów rynku, zarządzanie ofertą produktową, przeprowadzanie kampanii marketingowych, a także za zarządzanie wizerunkiem oraz wzmacnianie wartości marki EFL.
(za MMP24)