SMB jest jedynym reprezentantem polskiej branży marketingu bezpośredniego w FEDMA - Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego. SMB poprzez udział w pracach FEDMA reprezentuje interesy polskiej branży marketingu bezpośredniego na poziomie UE.
FEDMA jest jedną z najbardziej szanowanych organizacji rzeczniczych w Brukseli. Jej kodeks branżowy jest jedynym kodeksem zatwierdzonym przez Grupę Roboczą art. 29 (tj. Grupę Roboczą ds. Ochrony Osób Fizycznych w zakresie Przetwarzania Danych Osobowych, ustanowionej w art. 29 dyrektywy 95/46/WE). Jego siła wynika z udziału przedstawicieli z większości państw członkowskich UE, przekształcając poglądy w spójny zestaw polityk dla instytucji europejskich.
Dzięki udziałowi w pracach FEDMA, SMB ma bezpośredni wpływ na decyzje podejmowane w Brukseli przekładające się na wiele aspektów prowadzenia marketingu bezpośredniego w Polsce.
Przykłady zaangażowania SMB na poziomie FEDMA - prace nad:
W FEDMA prace SMB prowadzone są z udziałem Rady ds. prawa marketingu przy SMB, której prace merytoryczne koordynowane są przez Kancelarię CORE Law Grzybowski & Pilc – ekspertów w dziedzinie prawa marketingu i członków Stowarzyszenia.