fb linkedin Newsletter

FMZ Clinic: Design Thinking TOUR - przewodnik po metodzie. Data: 14 i 15 stycznia 2021 godz. 10:00-12:00

FMZ Clinic: Design Thinking TOUR - przewodnik po metodzie. Data: 14 i 15 stycznia 2021 godz. 10:00-12:00

Data: 14-15 stycznia 2021 godz. 10:00-12:00 

KTO POPROWADZI WARSZTAT?

Łukasz Ćwik - Moderator Design Thinking, trener grupowy, mentor. Założyciel stuałożyciel studia projektowego wednesdaystudio.pl. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu nowych struktur i jednostek organizacyjnych oraz zarządzaniu zespołami. Wprowadzał innowacje procesów w firmach o krajowym i globalnym zasięgu. Wieloletni członek zespołów zarządzających jednostkami. Od 2007 roku pełnił funkcje Dyrektora Regionu i Oddziału w polskich firmach logistycznych. Współtworzył od podstaw centrum obsługi klienta w IKEA Polska. W ramach organizacji globalnej IKEA, w centrum obsługi klienta wewnętrznego, był odpowiedzialny za region Europy Południowo-Wschodniej. Ekspert zarządzania zmianą. Absolwent wydziału ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów.

 

O CZYM BĘDZIE WARSZTAT?

Design Thinking to metoda twórczego wprowadzania zmian, rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji w oparciu o odkrycie i dogłębne zrozumienie potrzeb drugiego człowieka (klientów, użytkowników, pracowników). Metoda opiera się na 3 głównych filarach: (1) koncentracja na drugim człowieku, (2) kreatywna współpraca w grupie, (3) budowaniu konkretnych modeli (prototypowanie i testowanie)

 

Proces: 


1. Wprowadzenie do Design Thinking - założenia i teoria, case study 
2. Empatia - warsztat zdolności postrzegania różnych rozwiązań oczami drugiego człowieka. Poznanie narzędzi 
3. Definiowanie problemu - warsztat rozpoznawania prawidłowości i wyciągania wniosków ze wszystkich informacji jakie udało nam się zebrać - poznanie narzędzi
4. Generowanie pomysłów - proces kreatywny, poznanie narzędzi generowania pomysłów
5. Prototypowanie - wizualizacja pomysłów
6. Testowanie - w środowisku użytkownika/klienta
 


CZEGO NAUCZĄ SIĘ UCZESTNICY?

W trakcie warsztatów uczestnicy poznają zasady metody Design Thinking. Będą również mogli doświadczyć tego procesu w roli uczestnika. 
Prelegent zapozna uczestników z biblioteką narzędzi Design Thinking. 
 


FORMA: 

on-line, prezentacja + pytania (w formie pisemnej na chacie i face2face za pomocą kamerki internetowej), 2 godziny intensywnej nauki, test

 

CERTYFIKAT: 

każdy z uczestników otrzyma certyfikat Forum Marketingu Zintegrowanego 

 

CENA: 120 pln netto/ os.

ZAPISZ się: aleksandra.skarzynska@smb.pl
 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne