Fyrklövern to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii, która w tym roku rozpoczęła działalność również na terenie Polski. Produkty są ekskluzywne, a bardzo unikalna oferta asortymentu trafia bezpośrednio do domu Klienta. Firma gwarantuje korzystne formy zakupów, o czym przekonały się już setki tysięcy odbiorców w Europie. Bezpieczeństwo, komfort oraz wysokie standardy obsługi Klientów to kluczowe założenia Fyrklövern, dlatego przystąpienie do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego jest w pełni przemyślaną i uzasadnioną decyzją.
Firma Fyrklövern rozpoczęła swoją działalność w 1974 roku w Malmö. Wprowadzenie marki na polski rynek zbiega się z Jubileuszem 40-lecia jej istnienia. Przez ten czas, firma ugruntowała swoją wysoką pozycję na europejskim rynku produktów luksusowych. Na przestrzeni lat Fyrklövern współpracowała z największymi artystami i czołowymi europejskimi producentami artykułów ze szkła, porcelany, złota, srebra, a także mosiądzu i materiałów tekstylnych. Warto wymienić chociażby niektórych z nich: Seltmann, Åsas Tomtebod, Goebel, The Walt Disney Company, Magnor, Iittala, Kosta Boda, Lapponia Jewelry, Porsgrund, Galician, Adax, Philippi, Alessi czy Royal Copenhagen. Prawdziwe dzieła sztuki stworzyli dla Fyrklövern na zasadzie wyłączności tacy artyści jak: Sigvard Bernadotte (światowej sławy twórca sztuki użytkowej), Lars Wallin (wybitny szwedzki projektant couture, tworzący dla dworu królewskiego oraz uczestników najwyższej rangi konkursów, takich jak Eurowizja, czy Miss Świata), Astrid Gate (uznana artystka w dziedzinie dekoracji szkła artystycznego) i wielu, wielu innych.
Klienci Fyrklövern cenią nie tylko wzornictwo i jakość oferowanych przez firmę produktów, ale także profesjonalną obsługę i szybki kontakt. Efektywna komunikacja i bezpieczeństwo zakupów bezpośrednio przyczyniają się do budowy zaufania oraz wzrostu satysfakcji Klientów.
Wstąpienie firmy Fyrklövern w szeregi SMB stanowi ważny krok w rozwoju firmy i jednocześnie zaświadcza o najwyższych standardach jej działania. Członkowie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu, czego firma Fyrklövern jest doskonałym przykładem.
(za Quality PR)