fb linkedin Newsletter

Gemius: Coraz więcej polskich internautów korzysta z serwisów randkowych

Rośnie liczba osób korzystających z serwisów randkowych. Robi to co siódmy polski internauta. Najczęściej na te strony zaglądają mężczyźni, osoby powyżej 55. roku życia oraz internauci z wykształceniem zasadniczym zawodowym – to główne wnioski z analizy przeprowadzonej przez firmę badawczą Gemius.

Liczba internautów w serwisach randkowych zwiększyła się o blisko 60 tys. (2 proc. internautów).

Przybyło kobiet i osób w wieku do 24. roku życia, a także tych z wykształceniem gimnazjalnym lub niższym, zawodowym i średnim, a także osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą, urzędników, wykwalifikowanych robotników, rolników, gospodyń domowych, bezrobotnych, uczniów i studentów.

Najpopularniejsze serwisy randkowe to sympatia.pl, edarling.pl i sympatiaplus.pl.

O badaniu
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają użytkownicy Sieci – Megapanel PBI/Gemius.

 

Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej próbie internautów, obejmuje kilka tysięcy polskich stron WWW.

(za Marketing przy Kawie)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne