GetResponse, polski producent oprogramowania do automatyzacji marketingu, ogłasza wprowadzenie na rynek ulepszonego rozwiązania do marketing automation dla e-commerce. Pomoże ono właścicielom sklepów internetowych automatycznie skalować ich biznes, zwiększając przychody
i sprzedaż.
„Chociaż mamy już partnerstwa i gotowe integracje z takimi platformami e-commerce jak Shopify, Magento, PrestaShop, WooCommerce czy BigCommerce, stało się dla nas jasne - dzięki niezliczonym rozmowom z naszymi klientami - że musimy rozbudować nasze narzędzia do automatyzacji e-commerce" - mówi Daniel Brzeziński, wiceprezydent, COO i Head of Product w GetResponse. „Zainspirowani prośbami naszych klientów, przenieśliśmy nasze istniejące integracje e-commerce na nowy poziom, rozbudowując je o dodatkowe funkcje, które jeszcze bardziej pomogą właścicielom firm w zwiększaniu przychodów”.
Oto zestaw ulepszonych funkcjonalności, które pozwolą użytkownikom wykorzystać potęgę automatyzacji do rozwoju swoich sklepów e-commerce:
- Integracje jednym kliknięciem z wiodącymi platformami e-commerce: Płynne przeniesienie produktów z e-sklepu i danych klientów do GetResponse.
- Zaawansowana segmentacja: Informacje o dokonanych zakupach, historii zamówień
i zachowaniu na stronach umożliwiają tworzenie segmentów dla określonych grup klientów - i adresowanie do nich precyzyjnych, świetnie konwertujących kampanii marketingowych. - Szybkie wiadomości transakcyjne: Automatyczne potwierdzenia zakupów
i wiadomości o porzuconych koszykach, które przypomną klientom o dokończeniu transakcji. - Kody promocyjne: Synchronizacja kodów promocyjnych z platform e-commerce
z GetResponse - wystarczy tylko dodać je metodą ‘przeciągnij i upuść’ do newslettera, autorespondera lub wiadomości automation. - Rekomendacje produktów: Silnik rekomendacji produktów to potężne narzędzie oparte na danych, które uczy się preferencji klientów i wykrywa ich potencjalne potrzeby na podstawie historii zakupów i zachowań. Automatyzacja wypełnia odpowiednią sekcję w wiadomości email konkretnymi produktami, dopasowanymi do preferencji odbiorcy.
- Pop-upy: Wyskakujące okienka, które przyciągną uwagę odwiedzających witrynę, zwiększając konwersję i sprzedaż. GetResponse zapewnia dostęp do niewymagającego kodowania kreatora typu drag-and-drop, w którym użytkownik może zaprojektować pop-up i określić warunki jego działania.
- Gotowe szablony automatyzacji: Scenariusze marketing automation, dzięki którym użytkownik powita nowe kontakty, poleci produkty, odzyska porzucone koszyki i skorzysta z targetowania behawioralnego.
- Omnichannel: Możliwość prowadzenia wielokanałowych, angażujących kampanii marketingowych i sprzedażowych z wykorzystaniem wiadomości email, powiadomień web push, SMS-ów i pop-upów.
O GetResponse:
GetResponse – stworzone w 1997 r. polskie narzędzie do automatyzacji marketingu. Wyposażone jest w szereg narzędzi umożliwiających tworzenie kampanii omnichannel - od pozyskiwania do utrzymywania kontaktów z klientami. Za jego pomocą zbudujesz bazę adresową, wyślesz newslettery, przeprowadzisz webinary, stworzysz strony WWW, formularze zapisu, zautomatyzujesz komunikację marketingową, zwiększysz sprzedaż w swoim e-sklepie i wiele, wiele więcej!
Aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji w e-commerce, odwiedź
stronę Getresponse.