fb linkedin Newsletter

GetResponse wprowadza ulepszone rozwiązanie do automatyzacji marketingu dla e-commerce

GetResponse wprowadza ulepszone rozwiązanie do automatyzacji marketingu dla e-commerce

GetResponse, polski producent oprogramowania do automatyzacji marketingu, ogłasza wprowadzenie na rynek ulepszonego rozwiązania do marketing automation dla e-commerce. Pomoże ono właścicielom sklepów internetowych automatycznie skalować ich biznes, zwiększając przychody 
i sprzedaż.

Chociaż mamy już partnerstwa i gotowe integracje z takimi platformami e-commerce jak Shopify, Magento, PrestaShop, WooCommerce czy BigCommerce, stało się dla nas jasne - dzięki niezliczonym rozmowom z naszymi klientami - że musimy rozbudować nasze narzędzia do automatyzacji e-commerce" - mówi Daniel Brzeziński, wiceprezydent, COO i Head of Product w GetResponse. „Zainspirowani prośbami naszych klientów, przenieśliśmy nasze istniejące integracje e-commerce na nowy poziom, rozbudowując je o dodatkowe funkcje, które jeszcze bardziej pomogą właścicielom firm w zwiększaniu przychodów”.

Oto zestaw ulepszonych funkcjonalności, które pozwolą użytkownikom wykorzystać potęgę automatyzacji do rozwoju swoich sklepów e-commerce: 

  • Integracje jednym kliknięciem z wiodącymi platformami e-commerce: Płynne przeniesienie produktów z e-sklepu i danych klientów do GetResponse.
  • Zaawansowana segmentacja: Informacje o dokonanych zakupach, historii zamówień 
    i zachowaniu na stronach umożliwiają tworzenie segmentów dla określonych grup klientów - i adresowanie do nich precyzyjnych, świetnie konwertujących kampanii marketingowych.
  • Szybkie wiadomości transakcyjne: Automatyczne potwierdzenia zakupów 
    i wiadomości o porzuconych koszykach, które przypomną klientom o dokończeniu transakcji.
  • Kody promocyjne: Synchronizacja kodów promocyjnych z platform e-commerce 
    z GetResponse - wystarczy tylko dodać je metodą ‘przeciągnij i upuść’ do newslettera, autorespondera lub wiadomości automation.
  • Rekomendacje produktów: Silnik rekomendacji produktów to potężne narzędzie oparte na danych, które uczy się preferencji klientów i wykrywa ich potencjalne potrzeby na podstawie historii zakupów i zachowań. Automatyzacja wypełnia odpowiednią sekcję w wiadomości email konkretnymi produktami, dopasowanymi do preferencji odbiorcy.
  • Pop-upy: Wyskakujące okienka, które przyciągną uwagę odwiedzających witrynę, zwiększając konwersję i sprzedaż. GetResponse zapewnia dostęp do niewymagającego kodowania kreatora typu drag-and-drop, w którym użytkownik może zaprojektować pop-up i określić warunki jego działania.
  • Gotowe szablony automatyzacji: Scenariusze marketing automation, dzięki którym użytkownik powita nowe kontakty, poleci produkty, odzyska porzucone koszyki i skorzysta z targetowania behawioralnego.
  • Omnichannel: Możliwość prowadzenia wielokanałowych, angażujących kampanii marketingowych i sprzedażowych z wykorzystaniem wiadomości email, powiadomień web push, SMS-ów i pop-upów.

O GetResponse:

GetResponse – stworzone w 1997 r. polskie narzędzie do automatyzacji marketingu. Wyposażone jest w szereg narzędzi umożliwiających tworzenie kampanii omnichannel - od pozyskiwania do utrzymywania kontaktów z klientami. Za jego pomocą zbudujesz bazę adresową, wyślesz newslettery, przeprowadzisz webinary, stworzysz strony WWW, formularze zapisu, zautomatyzujesz komunikację marketingową, zwiększysz sprzedaż w swoim e-sklepie i wiele, wiele więcej!

Aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji w e-commerce, odwiedź 

stronę Getresponse.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne