fb linkedin Newsletter

Golden Arrow 2023

Golden Arrow 2023

Gala Golden Arrow 2023 
22 czerwca odbyła się gala konkursu Golden Arrow. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych 180 prac – dla porównania w 2020 r. było ich trochę ponad 120. Najbardziej obleganą kategorią w tym roku był Digital marketing, w którym zgłoszonych zostało aż 50 prac (30% wzrost do roku ubiegłego!).  Popularnymi kategoriami były także Kampania lojalnościowa, Promocja sprzedaży i Kampania zintegrowana – to nadal bardzo często stosowane na rynku rozwiązania.

Swoją liczebnością zwróciły uwagę także „Wyzwania marketera” oraz „CSR”, „Kampanie non-profit”„Pomoc Ukrainie”, co „cieszy i napawa dumą, ponieważ widać, że branża w trudnych czasach angażuje się w projekty pomocowe” - jak powiedziała Urszula Zarańska-Skarżyńska. Godnymi odnotowania były także kategorie „Przesyłka bezpośrednia” – dwukrotny wzrost zgłoszeń w porównaniu do roku ubiegłego oraz „Kampanie szyte na miarę”, która daje szansę także kampaniom opartym o mniejsze zaplecze budżetowe. Jury przyznało 21 nagród głównych, 2 nagrody specjalne oraz 35 wyróżnień. Cieszymy się, że w konkursie startuje liczna grupa naszych członków. Wszystkim gratulujemy!

Pełna lista tutaj: 

https://goldenarrow.pl/2023-zwyciezcy/

Zobacz, jak było na Gali 

https://goldenarrow.pl/2023-gala-wreczenia-nagrod-galeria-foto/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne