Agnieszka Rejdych objęła stanowisko dyrektor artystycznej agencji ArtGraph, stanowiącej część Grupy andmore, skupiającej agencje działające w różnych obszarach komunikacji marketingowej.
Rejdych z branżą reklamową związana jest od dziesięciu lat. Była odpowiedzialna za kreacje ATL i BTL przede wszystkim dla klientów farmaceutycznych, finansowych i telekomunikacyjnych, w tym ABBOT LABORATORIES, Jansenn-Cilag, Polpharma, Herbapol Wrocław, Bank BPH, Iberia Motor Capital Group i Sunset Suits.
Ostatnio pracowała w agencji White Rabbit dla takich klientów jak: Aster, Onet, BGŻ, PLAY, AXA czy Provident.
Agencja ArtGraph jest częścią Grupy andmore skupiającej agencje działające w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Do Grupy, poza ArtGraphem, należą: agencja strategiczno-badawcza Brainlab, agencja non-standard Brainshake, agencja ATL Esense, studio fotograficzne FotoGraph i dom produkcyjny Young Productions.
(za &more)