fb linkedin Newsletter

Grupa andmore stworzyła format kreatywny dla marki LUBELSKA

W grudniu ubiegłego roku Grupa andmore łącząca agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji marketingowej stworzyła format kreatywny „Paczka z Lublina" dla marki Lubelska (Stock Polska), lidera kategorii wódek smakowych w Polsce. Wraz z powstaniem formatu agencja social mediowa Social Art należąca do Grupy objęła obsługę marki na Facebooku. Grupa jest odpowiedzialna m.in. za stworzenie oraz realizację strategii komunikacji dla Lubelskiej na cały rok 2013.

„Paczka z Lublina” w ciągu niespełna dwóch miesięcy podwoiła liczbę fanów na profilu Lubelska – jest to ogromny wzrost na tle kategorii. W  działaniach zaplanowanych na rok 2013 na fanpage’u marki pojawią się liczne aplikacje i aktywności zwiększające udział oraz zaangażowanie fanów.

Obecnie Grupa andmore wraz z marką Lubelska planuje rozszerzać format kreatywny „Paczki z Lublina” na inne nośniki reklamowe. Case „Paczki z Lublina” pokazuje, że komunikacja w social media nieustannie zyskuje na znaczeniu i w wielu przypadkach nie tylko ATL może być miejscem budowania formatu kreatywnego, rozwijanego następnie na inne kanały komunikacji.

Grupa andmore powstała w kwietniu 2012 roku z połączenia kapitałowego agencji BTL ArtGraph oraz agencji non standard Brainshake. Do grupy należą również agencja ATL esense, agencja social mediowa Social Art, agencja interaktywna Orbita, studio fotograficzne Fotograph oraz butik badawczy brainlab. Grupa zatrudnia ponad 60 osób. Do kluczowych Klientów Grupy należą m.in. Nestle, CEDC, Coty, Adidas, MasterCard, Chiesi, ITAKA.

(za &more Sp. z o.o.)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne