fb linkedin Newsletter

Grupa OEX realizuje projekt rebrandingu Continental

Grupa OEX – działająca na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce i oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Współpraca z jednym z największych producentów opon i dostawców rozwiązań motoryzacyjnych na świecie obejmuje m.in. produkcję, logistykę i montaż elementów oznakowania w ponad 100 lokalizacjach klienta.


Zmiana identyfikacji wizualnej jest związana z wdrożeniem nowej strategii i odświeżeniem logotypu Continental. Pierwszy etap współpracy z Grupą OEX objął oznakowanie centrali koncernu motoryzacyjnego. Spółka odpowiadała za opracowanie dokumentacji technologicznej logotypu elewacyjnego, inwentaryzację oraz przygotowanie wizualizacji nowej identyfikacji wizualnej Continental. Dział corporate identity Grupy OEX wyprodukował i zamontował wszystkie elementy oznakowania, zajął się także demontażem oraz utylizacją poprzednich materiałów.

Kolejny etap prac obejmie oznakowanie 100 punktów serwisowych Continental na terenie całej Polski. W każdej lokalizacji zostaną zamontowane podświetlane kasetony. Dział corporate identity Grupy OEX odpowiada także za projekt i produkcję materiałów POS, mających formę stojaków na opony i przeznaczonych do wykorzystania zarówno w punktach serwisowych, jak i podczas imprez branżowych oraz targów.

Projekt dla spółki Continental, tak jak większość naszych realizacji, jest prowadzony w modelu kompleksowym. W ramach współpracy oferujemy klientowi nie tylko produkcję i montaż oznakowania, ale także obsługę całego procesu towarzyszącemu zmianie identyfikacji wizualnej – od koncepcji kreatywnej poszczególnych materiałów, po opracowanie technologiczne i materiałowe, aż po wdrożenie całego procesu, czyli logistykę, instalację i serwis – mówi Klaudia Koper, project coordinator z działu corporate identity Grupy OEX, odpowiedzialna za współpracę z Continental.

Dział corporate identity Grupy OEX posiada ponad 15-letnie doświadczenie w realizacji projektów rebrandingowych dla największych polskich i europejskich firm. W 2013 roku odpowiadał m.in. za zmianę oznakowania sieci handlowej Lewiatan oraz placówek banków BRE Banku, DnB Nord i BZ WBK.

(za Grupa OEX)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne