Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.
Hand Made wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Volkswagen w Polsce. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.
Do zadań Hand Made należy opracowywanie strategii oraz przygotowywanie kreacji dla marki Volkswagen w kanałach ATL, BTL, a ponadto obsługa salonów sprzedaży na obszarze kraju, realizacja projektów skierowanych do klientów flotowych i projektów związanych z usługami posprzedażowymi (VW After Sales).
Dotychczas Volkswagen Group Poland współpracował w zakresie ATL głównie z agencją Just na zasadach projektowych. Sieciową agencją Volkswagena jest DDB.
Za obsługę marek samochodów dostawczych VW odpowiada od początku 2014 r. agencja GPD Advertising.
(za MMP24)