fb linkedin Newsletter

Hand Made przejmuje budżet Volkswagena w Polsce

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.

Hand Made wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Volkswagen w Polsce. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.

Do zadań Hand Made należy opracowywanie strategii oraz przygotowywanie kreacji dla marki Volkswagen w kanałach ATL, BTL, a ponadto obsługa salonów sprzedaży na obszarze kraju, realizacja projektów skierowanych do klientów flotowych i projektów związanych z usługami posprzedażowymi (VW After Sales).

Dotychczas Volkswagen Group Poland współpracował w zakresie ATL głównie z agencją Just na zasadach projektowych. Sieciową agencją Volkswagena jest DDB.

Za obsługę marek samochodów dostawczych VW odpowiada od początku 2014 r. agencja GPD Advertising.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne