Aktualnie branża Call/Contact Center rozwija się w bardzo szybkim tempie. Jednak na polskim rynku jest wciąż mało przykładów, na których możemy się nauczyć i zrozumieć czy warto w dany innowacyjny system/rozwiązanie inwestować.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom praktyków CC, powstało branżowe spotkanie, które służy wymianie doświadczeń i opinii ekspertów.
W dniu 27 czerwca 2017 r. w Warszawie odbędzie się forum praktyków CC z całej Polski pod tytułem „Innowacyjne Call/Contact Center w oparciu o nowe technologie i rozwiązania”.
Najnowsze rozwiązania dla CC zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych Business Case’ach/Lessons Learned. Przedstawiciele takich firm, jak: Alior Bank, Allianz, Orange, Ikea oraz iTaxi podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem oraz wiedzą o wdrożeniu różnego typu rozwiązań, począwszy od CC w modelu Cloud; grywalizacji w celu podnoszenia KPI biznesowych oraz zaangażowania pracowników; budowania CEM – działu ds. wiedzy o kliencie, po sztuczną inteligencję i czat bot’y, a także odpowiedzą na najważniejsze pytanie: jakie korzyści biznesowe przynosi dane wdrożenie.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Spotkaniu Praktyków i wymiany doświadczeń, a także do znalezienia inspiracji i świeżego podejścia do codziennej pracy.
Zgłoszenia na zgloszenia@businessnova.pl - 10% rabat na hasło SMB