fb linkedin Newsletter

Interaktywnie.com udostępnia system badawczy

Serwis interaktywnie.com należący do Grupy Money.pl pod adresem: http://ankiety.interaktywnie.com udostępnia nowy system badawczy. Narzędzia do tworzenia badań i przechowywania wyników są bezpłatne. Dodatkowo, istnieje możliwość zamówienia wysyłki badania do użytkowników serwisów należących do Grupy.

Badania internetowe są obecnie głównym motorem rozwoju rynku badawczego. Zarówno na gruncie amerykańskim jak i europejskim wydatki na ten sektor branży badawczej stale rosną. Głównymi zaletami badań realizowanych w  środowisku online są: relatywnie niski koszt dotarcia do respondentów, praca na dobrze opisanych grupach badawczych oraz szybki czas realizacji. W Polsce coraz więcej firm, także z sektora MŚP, dostrzega potrzebę prowadzenia różnego rodzaju badań marketingowych. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Interaktywnie.com Sp. z  o.o. dostarczając użyteczne i tanie środowisko badawcze.

Nasz system został pomyślany tak, by zdjąć podstawowe bariery wejścia, jakie mogą mieć startujący w obszarze badań. Po pierwsze - tworzenie ankiet jest niezwykle proste i intuicyjne. Dodatkowo, w  przeciwieństwie do innych podmiotów świadczących tego typu usługi, nie nakładamy na badających żadnych kosztów – zarówno jeśli chodzi o rozmiar swoich baz, do których mogą kierować badanie, jak i czas przechowywania zebranych wyników. Stworzyliśmy także wiele możliwości personalizacji badania. I wreszcie, w  atrakcyjnych pakietach oferujemy możliwość dotarcia do najbardziej wymagających internautów, którzy są użytkownikami serwisów z naszej Grupy – wyjaśnia Tomasz Bonek, prezes Interaktywnie.com Sp. z o.o, spółki córki Grupy Money.pl.

Emisję badań można zamawiać dla kategorii serwisów, np. biznesowo-finansowo-prawnych czy serwisów lifestyle, jak i dla poszczególnych serwisów z Grupy Money, np. Money.pl, iWoman.pl czy MenStream.pl. Rozliczenie emisji przewidziane jest w modelu CPM. Minimalna stawka za emisję pakietu wynosi: 100 pln. W systemie można także samodzielnie szacować potencjalny koszt dotarcia do respondentów z interesującej nas grupy. Ponadto Interaktywnie.com Sp. z o.o. zapewnia wsparcie konsultantów przy ustalaniu optymalnych pakietów emisji. System będzie wzbogacany o nowe możliwości.

Więcej: http://ankiety.interaktywnie.com

(za Money.pl)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne