Na polskim rynku wódka Absolut pojawiła się w opakowaniu prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w konkursie "Odważ się zmieniać!".
Konkurs pod hasłem "Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u Absolut Polska. Osoby, które wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji, pojawiły się na opakowaniu. Autorzy stu zdjęć z największą liczbą głosów internautów otrzymali butelkę 0,7 l Absolut Vodka w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe.
Marka po raz kolejny przygotowała projekt, nawiązując współpracę z polskim środowiskiem streetartowym. W grudniu ubiegłego roku na rynku pojawiła się limitowana edycja Absolut Polakom zaprojektowana przez Swanskiego.
Za koncepcję, kreację i realizację projektu, w tym współpracę z Chezme i Sepe, odpowiada agencja IQ Marketing. Aplikację konkursową wdrożyła agencja AtomClick, działania PR realizuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(za MMP24)