fb linkedin Newsletter

IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ - 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie

IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ - 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jako Partner Medialny konferencji, zaprasza na IV Forum Loyalty Planet 360∘ 

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty. 

Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania. —  Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences. 

Program został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:

  1. JAK WYKORZYSTAĆ AI W LOJALNOŚCI
  2. O JĘZYKU EKSKLUZYWNYM I INKLUZYWNYM I JEGO WPŁYWIE NA RELACJE Z KLIENTEM
  3. JAK DZIAŁAĆ W ŚWIETLE DYREKTYWY OMNIBUS
  4. JAK TWORZYĆ EKOSYSTEM LOJALNOŚCIOWY
  5. „MIKROLOJALNOŚĆ” CZY I ZA CO NAGRADZAĆ DZIŚ KLIENTA
  6. OD POSIADANIA I UŻYWANIA – JAK KLIENCI PRZECHODZĄ DO NOWYCH KATEGORII
  7. JAK BUDOWAĆ CX W ŚWIECIE PHYGITAL
  8. ILE JEST WART UŻYTKOWNIK APLIKACJI
  9. LOJALNOŚĆ KLIENTÓW POKOLEŃ Z, X, ALFA
  10. WIARYGODNOŚĆ OPINII W KONTEKŚCIE BUDOWANIA LOJALNOŚCI

Prelegentami Forum będą przedstawiciele m.in.: ANSWEAR, BRICOMARCHE, BRIJU, CONTINENTAL OPONY POLSKA, DECATHLON, DHL, DOUGLAS, ELECTROLUX, EMPIK GROUP, H&M, ING POLSKA, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINS, L`OREAL, LPP, MEDIAMARKTSATURN, NOWA ITAKA, OBI, OPINIONWAY, PANDORA, PKO BP, POLOMARKET, SMYK, SUPER-PHARM, VISION EXPRESS, VRG, YES. 

Wydarzeniem towarzyszącym jest konkurs LOYALTY HEROES, w ramach którego już po raz trzeci zostaną wyróżnione najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. 

Lista prelegentów:

https://loyalty-planet.com/prelegenci/

Agenda forum:

https://loyalty-planet.com/program-1-dzien/

Bilety:

https://loyalty2024.registration-form.online/

  • członkowie SMB mają zniżkę

Kontakt do organizatora:

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne