fb linkedin Newsletter

IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ - 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie

IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ - 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jako Partner Medialny konferencji, zaprasza na IV Forum Loyalty Planet 360hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęconeIV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty. 

 

Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania. —  Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences. 

 

Nowością w IV edycji Forum jest sesja równoległa poświęcona rozwojowi programów lojalnościowych w sektorze B2B, w ramach której Prelegenci będą dyskutować m.in. o: najważniejszych trendach w lojalizacji B2B, segmentacji uczestników w programie, skutecznej ich aktywizacji, nagrodach w programach lojalnościowych, nowych platformach i kluczowych obszarach działania czy zasadniczych błędach i największych sukcesach programów lojalnościowych B2B. 

 

Program Loyalty Planet 360∘ został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:

  1. JAK WYKORZYSTAĆ AI W LOJALNOŚCI
  2. O JĘZYKU EKSKLUZYWNYM I INKLUZYWNYM I JEGO WPŁYWIE NA RELACJE Z KLIENTEM
  3. JAK DZIAŁAĆ W ŚWIETLE DYREKTYWY OMNIBUS
  4. JAK TWORZYĆ EKOSYSTEM LOJALNOŚCIOWY
  5. „MIKROLOJALNOŚĆ” CZY I ZA CO NAGRADZAĆ DZIŚ KLIENTA
  6. OD POSIADANIA I UŻYWANIA – JAK KLIENCI PRZECHODZĄ DO NOWYCH KATEGORII
  7. JAK BUDOWAĆ CX W ŚWIECIE PHYGITAL
  8. ILE JEST WART UŻYTKOWNIK APLIKACJI
  9. LOJALNOŚĆ KLIENTÓW POKOLEŃ Z, X, ALFA
  10. WIARYGODNOŚĆ OPINII W KONTEKŚCIE BUDOWANIA LOJALNOŚCI

 

Prelegentami Forum będą przedstawiciele m.in.: ANIA KRUK, ARC RYNEK I OPINIA, ATRSANA POLAND, ATLAS, BENEFIT SYSTEM, BRICOMARCHE, BRIJU,CAPAROL, CASTORAMA, CERSANIT,CONTINENTAL OPONY POLSKA, CREDIT AGRICOLE BANK, DBSCHENKER, DECATHLON,DHL,DOUGLAS,ELECTROLUX,EMPIK, ESKY.PL, DISCOVERY,FRISCO,GEBERIT, GRUPA MASPEX, H&M, IKEA RETAIL, IMMERGAS POLSKA, ING POLSKA, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINS, KANTAR, KOMPUTRONIK,LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LINK4, L`OREAL, LOT, LPP,MASTERCARD EUROPE, MEDICINE,MEDICOVER, MINDS AND ROSES, NORTH FOOD, OBI,OPINIONWAY, ORANGE POLSKA, ORLEN,PAN,PANDORA, PKO BP, POLOMARKET, PUBLICIS GROUP POLAND, REBEL MEDIA, RESIDEO, SANTANDER BANK, SHELL,SIG, SMYK, SUPER-PHARM, TAURON,UOKIK,VELOBANK,VISION EXPRESS, VRG, WAKACJE.PL, YES, ŻABKA.

Lista prelegentów:

https://loyalty-planet.com/prelegenci/

Program:

https://loyalty-planet.com/program-1-dzien/

Bilety:

https://loyalty2024.registration-form.online/

Członkowie SMB otrzymują 10% zniżkę

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne