CMO największego marketera w branży elektroniki i IT ma rozstać się z firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Z naszych informacji wynika, że w firmie Samsung Electronics Polska, największym marketerze elektroniki użytkowej, sprzętu AGD i IT, prawdopodobnie szykuje się zmiana na stanowisku szefa marketingu. Od blisko dwóch lat stanowisko CMO (chief marketing officera) w spółce piastuje Jacek Balicki, były szef marketingu P4, operatora sieci komórkowej Play, i były partner zarządzający agencji reklamowej FireFly. Do zmiany miałoby dojść po Nowym Roku. Wiadomość tę udało nam się potwierdzić w dwóch niezależnych źródłach.
Sam zainteresowany rozstaniu z firmą zaprzecza. - Na razie jestem w Samsungu - ucina Balicki.
Jego przyjście do Samsung Electronics Polska wiązało się z reorganizacją struktur marketingowych spółki (zintegrowano działania marketingowe poszczególnych działów firmy) i wdrożeniem strategii komunikacji bardziej akcentującej emocjonalne, a nie tylko technologiczne aspekty produktów i marki Samsunga.
Dla marketera pracują m.in. agencje: Cheil, Leo Burnett, Havas, Pompidou i Starcom.
(za MMP24)