fb linkedin Newsletter

Jak działa neuromarketing w praktyce?

Od niedawna członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB jest firma Neuro Innovations, która specjalizuje się w badaniach treści reklamowych wykorzystując innowacyjne, autorskie rozwiązania z zakresu elektroencefalografii (EEG) i eyetracking’u. Metoda EEG pozwala mierzyć reakcję mózgu respondenta na prezentowane treści multimedialne, a w konsekwencji, doskonalić przekaz reklamowy tak, aby wzbudzał jak największe zainteresowanie odbiorców. Połączenie EEG z eyetracking’iem umożliwia wskazanie tych scen czy grafik wykorzystanych w materiałach reklamowych, które w stopniu największym przyciągają uwagę. Badania przydatne są w podejmowaniu decyzji co do ostatecznego kształtu materiałów reklamowych, istotnie zwiększając ich skuteczność.

Nasze Stowarzyszenie i Neuro Innovations planuje zorganizować spotkanie dla firm działających w obszarze marketingu, na którym uczestnicy będą mogli się przekonać jak działa neuromarketing w praktyce oraz mieć realny wpływ na nowe usługi Neuro Innovations, tak by były jak najbardziej przydatne przy tworzeniu materiałów reklamowych i nie tylko.

Tym samym, pragniemy zaprosić na cykl artykułów poświęconych neuromarketingowi, aby pogłębić swoją wiedzę w tym ciekawym temacie. Zapraszamy również do aktywnego śledzenia fanpage’a Neuro Innovations, który pokazuje zastosowanie neuromarketingu na konkretnych przykładach.

Poniżej zamieszczamy przykładowe reklamy z analizą uwagi:

https://www.youtube.com/watch?v=RuAJU9ff9Sw

https://www.youtube.com/watch?v=Nhm7jIdyjVg

(Biuro SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne