Mimo, iż pierwsza wiadomość mailowa została wysłana przez Raya Tomlinsona już w 1971 roku, po 45 latach nadal jest to najpopularniejszy kanał komunikacyjny w sieci. Wbrew pozorom i przewidywaniom niektórych specjalistów, nie przeszkadza w tym błyskawicznie rosnąca popularność serwisów społecznościowych. Kiedy przyjrzymy się danym Smart Insights okazuje się, że już w 2014 roku co 10 sekund w portalu Facebook publikowane było 3,3 mln wpisów. Liczba ta robi wrażenie, jednak w porównaniu do aż 204 milionów maili wysyłanych w tym samym czasie wypada już blado. Zgodnie z Raportem IAB wartość rynku email marketingu w Polsce utrzymuje się na poziomie ponad 100 mln zł.
Jak widać email marketing nie tylko nie umiera, ale jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera - ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Jeśli chcesz zwiększyć efektywność swoich działań email marketingowych, chętnie śledzisz trendy i szukasz email marketingowych nowinek, ale jesienne dni nie zachęcają Cię do samodzielnego pogłębiania wiedzy? Zapisz się na Poranek z email marketingiem. Już 17 października rozpocznie się kolejna edycja szkoleń podczas których zespół FreshMaila podzieli się swoją wiedzą z pasjonatami e-marketingu w aż 5 polskich miastach!
Nie wiesz jak przekonać przełożonego do inwestycji w email marketing? Chcesz się dowiedzieć, kiedy wskaźnik open rate w email marketingu jest prawidłowy i jak samodzielnie przeprowadzić szybki audyt kampanii? Karolina Gnat odpowie na te pytania, a dodatkowo wyjaśni, co zrobić by baza mailingowa rosła, wraz z lojalnością Twoich klientów.
Jak prowadzić działania email marketingowe, aby odbiorcy wracali do newsletterów tak chętnie jak do ulubionej restauracji? Co ma z tym wspólnego Marketing Automation? Łukasz Hardek podpowie Ci jak przyrządzić email marketingowe danie, które posmakuje każdemu.
Jak przygotować strategię email marketingową i jak dostosować ją do wielkości sklepu i założonego celu biznesowego? Wojciech Śliwiński wskaże najważniejsze dla ecommerce wskaźniki oraz sposób ich monitorowania. Podpowie też, na przykładach zrealizowanych kampanii, jak dobierać content w newsletterze w zależności od zamierzonego celu.
Opowieści o email marketingowej treści
Email marketing jest jednym z najstarszych kanałów marketingu internetowego. Nie znaczy to jednak, że nie zmienia się na przestrzeni lat. Jak dostosować swoje działania do nowych możliwości systemów do email marketingu oraz zmian w oczekiwaniach odbiorców opowie Anna Łowczowska.
FreshMailowe Poranki odbędą się w 5 polskich miastach:
? 17.10.2016 r. w Krakowie,
? 18.10.2016 r. w Warszawie,
? 19.10.2016 r. w Gdańsku,
? 20.10.2016 r. w Poznaniu
? 21.10.2016 r. we Wrocławiu.
Potężna dawka email marketingowej wiedzy, możliwość przedyskutowania swoich pomysłów z przedstawicielami FreshMaila, w luźnej atmosferze przy kawie i ciastku, a na zakończenie certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, to wszystko za jedyne 69 zł netto.
SMB zostało patronem tego wydarzenia.
Ilość miejsc jest ograniczona więc nie czekaj i zapisz się już dziś na www.freshmail.pl/szkolenia